Skip to main content

Beste allemaal en KPN in het bijzonder, ik meld dit voor het grote goed, ik wordt voortdurend gebeld door 088-7751031. Bij opnemen leggen ze neer, hoor je niets behalve een piep. Blijven bellen. Dit is volgens mij trachten geld af te troggelen. Nu lees ik hier dat dit een zogenaamd KPN nummer is. Begrijp niet waarom de KPN hier niets aan doet.

 

groet, melder.

Hoi Melder,

Wij werken inderdaad met dit nummer. Het is een robot die nummer belt en vervolgens probeert een medewerker te koppelen.

Zo te lezen gaat dit bij jou niet goed en zit je er ook niet op te wachten. Doorgaans houdt het na een aantal pogingen vanzelf op.  Sorry voor de overlast!


Erwin, dank je wel voor de reactie. Dat is dan duidelijk. Het bellen met een robot, weer iets nieuws. Prima als het zo gaat, zorg er dan wel voor dat het ook werkt. Dit komt de klantvriendelijkheid en kwaliteit van dienstverlening niet ten goede. En dan ook nog gezien de vele telefoon- en internetcriminaliteit die gaande is momenteel in de samenleving. Dit zijn ook bekende trucs van criminelen. Zou als ik KPN was dit toch nog eens onder de loep nemen of dit bijdraagt aan de kwaliteit van dienstverlening. Groet melder. 


Als ik zoiets meemaak dan geef ik het door als spam in mijn telefoon en blokkeer het nummer. Denk dat meerdere dat zullen doen. Dus zo’n ‘robot’ kan toch wel averechts werken.


Als ik zoiets meemaak dan geef ik het door als spam in mijn telefoon en blokkeer het nummer. Denk dat meerdere dat zullen doen. Dus zo’n ‘robot’ kan toch wel averechts werken.

Precies, ik heb zo'n hekel aan dat soort Call centers, alles om hun medewerkers continue aan het werk te houden maar blijkbaar mag dat wel ten koste gaan van de tijd van (potentiële) klanten.

Ik blokkeer ze ook gelijk en meld ze als spam aan.