Skip to main content

Goedemorgen, 

ik heb nu voor de eerste keer een KPN abonnement. Als ik inlog op Mijn KPN staat er onder ‘Producten’ - ‘Bekijk uw voirdeel’ onze internet bundel, maar er staan ook 2 mobiele bundels inclusief telefoon nummers. Zover ik weet heb ik dit niet toegevoegd. Is dit een gratis extra? Zo ja, hoe ontvang ik de sim-kaarten voor deze nummers? 
Wij hebben op dit moment nog geen NL telefoon nummer aangezien we in het buitenland hebben gewoond. 
ik hoor het graag. Bvd, Rose

Hallo @Rosemarie85, welkom op het KPN forum en welkom terug in Nederland! Leuk dat je hebt gekozen voor KPN. :green_heart: Je hebt jouw KPN Thuis abonnement dus al gekoppeld aan jouw KPN ID en ziet hier onder ‘Bekijk uw voordeel’ ook nog twee mobiele nummers staan die je niet herkent. Om maar recht voor zijn raap te zijn: nee, dit zijn geen gratis extra's. Deze mobiele nummers zijn op hetzelfde adres geregistreerd als jouw KPN Thuis abonnement en komen daarmee automatisch in het KPN Huishouden op jouw adres. Wanneer je meerdere abonnementen van KPN combineert (en dus meerdere abonnementen in één KPN Huishouden hebt), krijg je extra voordelen. Dit noemen we Husselvoordelen. Bekijk onderstaande topic om te kijken welke voordelen je wanneer krijgt:

Hoe komen die mobiele nummers in jouw KPN huishouden, vraag je je vast af. Mogelijk is de vorige bewoner vergeten om het adres van de mobiele abonnementen te wijzigen bij de verhuizing. Als je wilt, kan ik kijken of ik deze mobiele nummers uit jouw KPN Huishouden kan verwijderen, zodat je deze mobiele nummers niet meer onder Uw Voordeel ziet staan. Ik heb dan wel gegevens van je nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Hoi Denise,

Hartelijk dank voor uw antwoord. Ik heb nu mijn profiel aangevuld met de alle gegevens! Ik zal wachten op uw antwoord. 
 

Vriendelijke groet, Rose


@Rosemarie85 Ik neem even het stokje over van @Denise_, want die geniet van een paar dagen verlof. Excuses voor de late reactie. Ik zoek het voor je uit en zorg dat de nummers ontkoppeld worden. Je hoort van me zodra ik dit geregeld heb :blush: