Skip to main content

Ik heb gister een nieuw abonnement afgesloten, maar bij de voordelen zie ik nog mijn oude abonnement staan. Want ik heb recht op

dubbel zoveel data

5 euro extra korting

Onderling mb’s delen

Gratis onderling bellen

 

alleen bij deze voordelen staat bij mijn telefoonnummer nog mijn oude abbo met 2 gb en 150 bel/sms, terwijl ik nu 10 gb en 150 bel/sms heb

Kijk over een paar dagen nog een keer. Het kost wat tijd voor het aangepast is in mijnkpn.


Hoi

mijn abbonnement is wel veranderd, maar ik zie nu niet alle voordelen erbij staan.. het bovenste abonnement van 10 gb is van mij. Maar ik had eersy ook de voordelen als dubbel mb etc. Die je wel bij degenen met een abbo van 5gb ziet. Hoe kan dit?

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy


Hallo @DaphneRen e.e.a. moet wel eerst allemaal door KPN verwerkt worden. De KPN-systemen moeten ook controleren of je wel recht hebt op diverse kortingen en extra's. Pas als alles helemaal rond is zie je de juiste gegevens in MijnKPN staan.

 


Hoi @DaphneRen, welkom bij ons op het forum. Dat onderste abonnement is vermoedelijk al wat ouder (voor oktober 2019 afgesloten)? Dubbele data was namelijk een van de voordelen van de abonnementen die onder KPN Compleet vallen. Bij nieuwere abonnementen is dubbele data geen optie meer, die vallen onder KPN Hussel en de voordelen die daarbij horen. Een korting is wel een van de voordelen van Hussel, zoals je daar kunt lezen. Die mist in het overzicht alsnog bij het bovenste abonnement. Is die nu nog niet zichtbaar, of is die er inmiddels wel bijgekomen?

Als het er nog niet staat kan je jouw forumprofiel volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN( invullen en daarna een seintje geven dat je dat hebt gedaan. Dan kan ik er ook een blik op werpen.


Ik zie nog geen gegevens op je forumprofiel staan @DaphneRen, is het inmiddels via een andere weg gelukt? Als dat nog niet zo is kan je de gegevens alsnog daar invullen.


Nee nog niet gelukt, maar had nog geen tijd om al die gegevens in te vullen


Als je de gegevens invult op je forumprofiel en daarna een seintje geeft kijken we met je mee. Laat maar weten als dat gelukt is,