Skip to main content

geachte,

 

jongsleden zou ik over stappen naar kpn maar niet rottig bedoeld maar ik zit al 4 dagen zonder mobiel ,

ik kan niet bellen of gebeld worden en graag wil ik de status weten hoe en of het verloopt !

 

met  vriendelijke groet,

maickel

Hallo @zwpanter 

 

Heb je ook rekening gehouden met de opzegtermijn van 1 maand van je oude provider of met de einddatum van je contract bij je oude provider, het overstapmoment zou nog wel maanden kunnen duren als je er vroeg bij was met overstappen.

Indien het zover is dat je nummer overgezet wordt dan zou je een mail en/of SMS moeten krijgen dat je abonnement bij KPN is ingegaan en je de KPN simkaart of e-sim moet plaatsen/activeren, heb je dat bericht al gehad?
Zo nee dan is waarschijnlijk het abonnement van je oude provider nog actief en zou die simkaart nog moeten werken.

Bovenstaande informatie zou je ook moeten kunnen vinden in de mail(s) die je van KPN hebt gehad over je nieuwe abonnement.


Hi @zwpanter, welkom hier. 

Deze informatie heb je inderdaad ook via e-mail gekregen. Via de statuspagina kun je ook de voortgang van je bestelling vinden. Lukt dit ook niet? Bel dan even met ons. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Werkt je nummer op de simkaart van je oude ontvanger nog wel?


Reageer