Skip to main content

 

Ik heb exact hetzelfde probleem.

SIMonly afgesloten omdat Tele2 geen goede dekking had in mijn buurt. (Na heel wat jaren)

Aansluitkosten zouden gecrediteerd worden (of deels) maar staan volledig op de factuur.

 

Contact zoeken via chat is echt onmogelijk. Echt super irritant dit.

 

Fiks het gewoon.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

 

Ojee @Burgwood, als iets wordt toegezegd, moet dat ok geregeld worden uiteraard. Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee!


@Maja_ Gedaan.


Bedankt @Burgwood!

De collega die je gesproken hebt bij het plaatsen van de bestelling, heeft geen notitie achtergelaten over het vergoeden van de aansluitkosten, wat hebben jullie hier precies over besproken?


WOW!!!! @Maja_ 

 

Wat denk je zelf dat we afgesproken hebben?

ik kom na jaren tele2 naar KPN vanwege een dekkingsprobleem in mn buurt.

Als een soort welkomstcadeau zouden de aansluitkosten deels vergoed worden.

Maar dat is niet gebeurd en vervolgens moet ik hier op een of ander forum waar ik geen lid van wil zijn met jou in discussie hierover ook nog.

 

Echt belachelijk!

 


Jammer dat je mijn reactie verkeerd opvat @Burgwood, ik ben oprecht benieuwd wat mijn collega aan heeft gegeven over de vergoeding. Zou dit bijvoorbeeld door de betreffende collega zelf door worden gevoerd als je abonnement actief was geworden of zou je daar zelf nog weer een keer voor moeten bellen? Verder heb je (deels) tussen haakjes staan, wat ruimte laat voor interpretatie over wat er nu precies vergoed zou worden. Want is dat de helft? Of 10 procent? Of hebben jullie een bepaald bedrag afgesproken? Zolang ik dit allemaal niet weet, kan ik geen verdere actie ondernemen. Vandaar mijn vragen. Ik help je graag verder maar zou wel graag zien dat je wat minder negatief reageert. 

 


@Maja_ ik heb hier echt geen tijd voor.

Je draait oorzaak en gevolg om en nu ben ik negatief ook nog.

 

Ik denk dat ik mijn hele abbo maar ga opzeggen, bedankt!


Ik sta helemaal aan jouw kant @Burgwood en zie niet echt in hoe ik oorzaak en gevolg omdraai. Ik wil graag de afgesproken vergoeding voor je door gaan voeren, echter heb je me nog niet verteld WAT er precies is afgesproken dus kan ik nog niks voor je doorvoeren. Aangezien dit niet genoteerd is door de collega die iets met je af heeft gesproken. Uiteraard kan ik ook wel een random bedrag gaan gokken maar de kans dat ik dan goed zit is vrij klein.

Daarnaast wil ik graag actie ondernemen richting de collega die niet heeft gedaan wat er is beloofd, vandaar mijn vraag wat er aan is gegeven over hoe de vergoeding doorgevoerd zou worden. 

Ik hoop dat je inziet dat ik deze vragen stel zodat ik het voor je in orde kan maken en niet om vervelend te doen. Ik kan niks voor je betekenen als ik niet weet hoe de vork precies in de steel steekt.