Skip to main content

ik heb een telefoon contract afgesloten en daarbij zou ik een google nest krijgen maar ik heb m nog niet, daar voor zou ik iets in moeten vullen maar daar heb ik een contract voor nodig met datums, die kan ik nergens vinden en daarom ook niets aanvragen.

hoe moet dit?


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Vul u profiel aan zodat een medewerker u het contract/aankoopbewijs opnieuw kan opsturen. Heeft u per mail geen contract gehad waarin data staat?


Hallo @sputjee  Heb je de bevestiging(en)/contract dan niet via de mail ontvangen van KPN?

Ging dat om deze actie? Je moest jezelf daarvoor apart aanmelden.
Je hebt nog t/m 21 november 2021 om gebruik te maken van de actie. Reageer dus snel !!

Bestel jij tussen 6 september en 3 oktober 2021 een 1- of 2-jarig KPN Mobiel Unlimited abonnement? Dan ontvang je een Google Nest Hub (2e generatie) t.w.v. € 99,99 cadeau!
Claim jouw Google Nest Hub via deze pagina. <- klik op deze link

 


*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy


Niet handig om je e-mailadres publiek te tonen op een openbaar forum @sputjee !
Ik zal de moderators vragen om het te verwijderen.


Ow ja hoe haal je dat weg?

Hallo @sputjee  Heb je de bevestiging(en)/contract dan niet via de mail ontvangen van KPN?

Ging dat om deze actie?Je moest jezelf daarvoor apart aanmelden.
Je hebt nog t/m 21 november 2021 om gebruik te maken van de actie. Reageer dus snel !!

Bestel jij tussen 6 september en 3 oktober 2021 een 1- of 2-jarig KPN Mobiel Unlimited abonnement? Dan ontvang je een Google Nest Hub (2e generatie) t.w.v. € 99,99 cadeau!
Claim jouw Google Nest Hub via deze pagina. <- klik op deze link

dit heb ik inderdaad in gevult, maar ik kan nergens het juiste vinden wat ik in zou moeten sturen. Hoe kom je daar?

 

Had verwacht dat t redelijk te doen was dat als er een actie is dat je dat ook thuis gestuurd krijgt...

 


Hallo @sputjee, welkom op het KPN forum! Bij aanschaf van een KPN Unlimited abonnement in de periode van 6 augustus tot 3 oktober 2021, kreeg je inderdaad een Google Nest cadeau. Wel moest je je hiervoor zelf even aanmelden, zoals @RBxx al aangeeft. Ik begrijp dat je dit hebt gedaan, maar dat je aanvraag is afgewezen, omdat je niet de juiste documenten hebt aangeleverd. Je kunt jouw contract downloaden via Mijn Bestelling. Inloggen doe je met jouw bestelnummer en postcode (zonder spaties). Het contract zou voldoende moeten zijn om mee te doen aan deze actie. Kom je er toch niet uit, dan kan je telefonisch contact opnemen via 043-8800150. Eventueel kun je ook per e-mail contact opnemen: kpn@consumercare.info. In dit laatste geval moet je wel rekening houden met een langere reactietijd.