Skip to main content

Hoi, ik zou graag het aankoopbewijs van mijn toestel aan willen vragen. Het is namelijk beschadigd door een aanrijding en mijn verzekering vraagt om het aankoopbewijs. Het aankoopbewijs kan ik zelf in ieder geval niet vinden. Zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen? Ik heb mijn toestel meer dan twee jaar geleden aangeschaft en dus mijn contract met het abonnement al afgelopen. Ik kan de mail van toen ik het toestel aanschafte ook onmogelijk terugvinden aangezien dat zo lang geleden is en via het bestelstatus lukt het ook niet. De ‘bevestigingsmail’ is namelijk ook niet meer terug te vinden.

met vriendelijke groet,

Jochem Schoonderwoerd

@Jochem Schoonderwoerd Welkom op het forum! Ik heb de contracten naar het ons bekende mailadres gestuurd. Dat gaat om een hotmailadres volgens mijn systemen. Heb je daar nog toegang toe?  Ik hoor graag of je ze hebt ontvangen!


Ik heb helaas geen toegang tot het hotmailadres. Zouden jullie hem op willen sturen naar mijn huidige e-mail: *********************? Mijn account staat ook op deze e-mail.

 

Admin: e-mailadres verwijderd met het oog op de privacy.


Als ik deze voor je aanpas zal daar een sms-verificatie op moeten plaatsvinden en dat kan ik via het forum niet doen. Zou je dat zelf kunnen wijzigen in MijnKPN? Dan stuur ik de contacten opnieuw op!                                                         


Hoi @Remco_ @Jochem Schoonderwoerd 

Misschien even E-mail adres weghalen


@Jochem Schoonderwoerd Is het aanpassen van het mailadres nog gelukt? Mocht dat niet lukken dan kun je ook altijd even bellen met 0800-0402 dan helpen mijn collega's van de klantenservice je met het aanpassen.