Skip to main content

Ik zou graag mijn oude facturen willen inzien. 



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dit kan via mijnKPN.

https://inloggen.kpn.com/

 


Ja die heb ik gezien. Ik wil ze alleen van langer terug. Ik had begrepen dat dat tot 5 jaar geleden kon?


Blad 1 van de facturen worden door kpn inderdaad langer bewaard. Zeker 5 jaar inderdaad.

Blad 2 e.v., de specificaties, mogen niet langer dan 6 maanden door kpn bewaard blijven. Die zitten er bij facturen ouder dan 7 maanden dus niet meer bij. Dus als het daarom gaat….


Hi @RickHagens,

De meest recente facturen kun je zelf terugvinden in MijnKPN. Ik kan inderdaad ook wat oudere facturen voor je opzoeken en per mail naar je sturen. Om welke facturen gaat het precies, van je mobiele abonnement of van je thuis abonnement? En over welke periode?

Zou je jouw forumprofiel willen invullen met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder, 06-nummer (als het om mobiel gaat) en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’) de laatste 3 cijfers van je IBAN?
Als je hier een seintje geeft zodra alles is ingevuld, dan kan ik de facturen voor je opzoeken.


Ik ben ook op zoek naar oude facturen. Namelijk die van januari t/m april 2020 voor mijn mobiel abonnement. Volgens de klantenservice zijn ze niet te achterhalen. Hier lees ik echter dat het wel kan. Kan iemand mij hier mee helpen?


zie bovenin, ‘beste antwoord’.


@Joost den Teuling 

KPN dient de facturen (blad 1) 7 jaar te bewaren. Zo lang zijn ze ook op te vragen.

De specificatie (blad 2 e.v. ; gebelde nummers) mogen maar 6 maanden bewaard worden.

Een KPN Moderator hier kan die facturen toesturen. Vul je dan vast je gegevens in je profiel in? Dan weten ze waar te 'zoeken’. :relaxed:


Ik ben ook op zoek naar oude facturen. Namelijk die van januari t/m april 2020 voor mijn mobiel abonnement. Volgens de klantenservice zijn ze niet te achterhalen. Hier lees ik echter dat het wel kan. Kan iemand mij hier mee helpen?

Hallo @Joost den Teuling via de app MijnKPN kun je die facturen inzien en downloaden.

 


Nee @JanD , uitzonderingen daargelaten kan je via de app MijnKPN standaard maar 20 maanden terug. Het is bij jou mss anders, maar dat is niet gebruikelijk. 
Als ​​​​@Joost den Teuling zijn profiel invult zal een moderator ze opzoeken.


Hallo @RBxx , ik kan tot 2018 bij de een en tot 2019 bij de ander terigkijken. @Joost den Teuling kan het toch allicht proberen, niet geschoten is altijd mis.

Waarom ik zover terug kan kijken weet ik ook niet, misschien door het TFT-verleden, is de enige verklaring die ik kan bedenken.

 


Deze discussie is trouwens overbodig, in zijn eigen topic wordt Joost al geholpen door een moderator.


Ik ben ook op zoek naar oude facturen. Namelijk die van januari t/m april 2020 voor mijn mobiel abonnement. Volgens de klantenservice zijn ze niet te achterhalen. Hier lees ik echter dat het wel kan. Kan iemand mij hier mee helpen?


Hoi @Joost den Teuling, welkom op het forum!

Wat vreemd dat de klantenservice aangeeft dat ze niet te achterhalen zijn. Zij kunnen daar net zo goed bij als dat ik dat kan namelijk. Ik zie dat je hier hebt gereageerd, een privébericht naar mij hebt gestuurd en een eigen topic hebt aangemaakt. Ik wil je daarom graag doorverwijzen naar de KPN community huisregels
 

We houden van duidelijke en overzichtelijk berichten.

  • Houd je tekst daarom kort en bondig en geef je bericht een duidelijke titel.
  • Stel je vraag niet in het onderwerp van iemand anders, maar maak zelf een topic aan.  
  • Meerdere topics aanmaken met dezelfde vraag is verwarrend. Hierdoor komt informatie op verschillende pagina’s terecht en duurt het langer om tot de kern te komen.
  • Schrijven in hoofdletters of vetgedrukt maakt je vraag of opmerking minder goed leesbaar. (En het komt erg schreeuwerig over)..
  • Stuur andere forumgebruikers of moderators nooit ongevraagd een privébericht. We streven er naar om elkaar zo veel mogelijk openbaar te helpen. 


Mijn collega Alex heeft je in jouw eigen topic inmiddels geholpen aan de facturen die je graag wilde hebben, zie ik. Mooi dat het is opgelost!