Skip to main content

Ik kreeg een mail over 8 GB gratis maar is niet te zien in mijn app, wat kan ik hier aan doen? 

Wanneer kreeg u die mail? Waarschijnlijk gaat het bij de nieuwe factuurperiode in. En mogelijk is het een extra bundel die pas in gaat als uw normale bundel op is. 


Goedemorgen Nick83, mail op 22 juli en de nieuwe factuur periode is gisteren ingegaan. Zit op de camping en mijn bundel is zo op maar durf het niet te gokken dat  automatisch daarna de 8 GB ingaat en ik een dikke rekening krijg😉Kan ook geen info vinden verder bij KPN. Hoop dat het zo is zoals jij zegt 👍


Hallo @Ineke1312 

Als je je internetbundel hebt verbruikt, blijf je bij KPN in NL en EU gewoon online zonder extra kosten. Wel verlaagt je internetsnelheid naar 64 Kbit/s download- en 32 Kbit/s uploadsnelheid tot het einde van de maand. Daarmee kun je nog gewoon berichten versturen via WhatsApp.


U heeft geen knopje "Alle bundels bekijken"?

 


Hallo Ruud, ja dat weet ik. Wel bedankt voor je reactie maar het gaat echt over de 8 GB die ik zou krijgen . Groetjes Ineke .


Hoi Nick83, nee die heb ik niet. App al verwijderd en opnieuw er op gezet en kpn ziet die ook niet, vreemd verhaal zo😂😂😂


Hoi @Ineke1312, welkom op het forum. Als je een berichtje krijgt dat je 8GB extra krijgt hoor je het ook te kunnen zien natuurlijk! Het is nog steeds niet te zien in MijnKPN als je nu kijkt? 

Als het nog niet te zien is kan je jouw forumprofiel volledig invullen (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) en een seintje geven dat je dat gedaan hebt?


Hallo Jasper, nou eindelijk opgelost en gelukkig heeft de dame van KPN zich er in vast gebeten. Had inderdaad al mijn gegevens door gegeven zoals je boven hebt beschreven. Het probleem was een collega die om een onduidelijke reden dat had uitgeschakeld. Tja dan krijg je ze dus niet 😂 Nu netjes alles te zien in mijn app, dat had ik ook niet. Dus naar tevredenheid afgehandeld. Jij ook bedankt!


Ah, goed om te lezen dat het gelukt is @Ineke1312! Ik wist niet dat iemand het uitgeschakeld kon worden, maar dat verklaart het wel.

Veel plezier met de 8GB extra, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂