Skip to main content
Beantwoord

In afwachting van reactie Recommerce over inruilwaarde telefoon

• May 19, 2025
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Ik heb op 14 mei een bericht gehad dat voor mijn oude telefoon 242 euro terug krijg tot aan heden nog niks gehoord en de telefoon van mijn vrouw is te gelijke tijd opgestuurd en die hebt al lang haar geld gehad hoe zit dat 

Vriendelijke groet 

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@Gabriëlle Boellaard , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dit kun je het beste navragen bij Recommerce en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Inhoudelijk kan ik hier niks over zeggen omdat we dit hebben uitbesteed aan Recommerce. Ik hoop dat je hiermee weet wat je te doen staat en dat het snel wordt opgelost 🙏🏻

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 20, 2025

Goedemiddag ​@Gabriëlle Boellaard , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dit kun je het beste navragen bij Recommerce en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Inhoudelijk kan ik hier niks over zeggen omdat we dit hebben uitbesteed aan Recommerce. Ik hoop dat je hiermee weet wat je te doen staat en dat het snel wordt opgelost 🙏🏻