Skip to main content

Mijn dochter had een tekort aan bundel, dus vanaf het nieuwe jaar heb ik een onbeperkt data abo afgesloten. Staat ook in mijn app. en op KPN ID op de website. Vandaag kreeg ik een mail over verdubbeling data. Ik. wil mijn verlengde abo annuleren.

 

Zojuist gebeld met klantenservice: daar staat die verlenging niet. Op mijn vraag dat ik daar dan wel een bevestiging van wil hebben, kreeg ik te horen dat dat niet kan Help!

Heeft u het abonnement echt verlengd dus een nieuw abonnement afgesloten of is het binnen het bestaande abonnement gewijzigd?


verlengd, want binnen die 4 maanden. Bij einddatum contract staat 31-12-2025


Op zich is dat geen probleem want u kunt zelf het abonnement tzt wijzigen naar een lagere bundel in mijnkpn. 


Ja lekker, kan nu niet gewoon de bestelling geannuleerd worden?

 


Dat zou wel moeten kunnen maar dat zal dan toch via de klantenservice 0800-0402 moeten.  Ik denk dat ze niet goed hebben gekeken. 


deze collega die ik nu sprak kon het wel zien?! Maar omdat ik het begin september heb afgesloten, kon zij het niet meer annuleren.

Dus op basis van destijds beschikbare gegevens bestel je iets, KPN verandert nu het huidige aanbod, en dan houden ze je wel aan je bestelling. En dan mag je tzt zelf actie ondernemen.

 

Dat kan ik niet echt klantenservice noemen.


Hi @Bosjesman, je hebt 14 dagen bedenktijd na het aanvragen of veranderen van een abonnement. Jammer om te lezen dat je daar al overheen bent. Je kunt inderdaad alsnog de bundel verlagen, zoals @Joep1965 al tipte. Het abonnement inzien en de bundel aanpassen kan je gemakkelijk doen via MijnKPN.