Skip to main content

Als ik in gesprek ben op mijn mobiele telefoon, dan krijgt een tweede beller soms de melding dat het nummer niet in gebruik is. Hoe kan ik dit verhelpen?

Ha @Eric Texel, welkom! Wat gek! Je geeft aan dat de tweede beller dit soms krijgt: maar dus ook soms niet? Heb je de voicemail aan staan? Of wil je dat juist niet? Wil je daarnaast eens je profiel aanvullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Ik kijk graag met je mee. 


Ha Marcia, aangevuld inmiddels. Ik heb nu voicemail aangezet, maar dat help niet. Melding: Dit nummer is niet in gebruik, etc.

 


Wil jij eens proberen om  *43# in te toetsen op je toestel en dan de belknop te kiezen? Je zet daarmee ‘wisselgesprek’ aan. Als je je toestel daarna uit en weer aan zet, ben ik benieuwd of het daarmee opgelost is!

 

Toevoeging: dat kan niet als je gebruik maakt van VoLTE (bellen via 4G). In dat geval kan je dit via de instellingen van je toestel aanvinken. Ik heb op mijn Android toestel via de telefoon app, instellingen, en dan ‘meer’ de optie om wisselgesprek aan te vinken.Â