Sinds mei/juni 2024 spelen bij mij de welbekende problemen met de iPhone 11 en het terugvallen op Edge zonder internetverkeer.
Heb meerdere keren gebeld, gemeld, op het forum gereageerd en al talloze sms van jullie ontvangen dat er aan gewerkt wordt.
Ik val nog onder de oude regeling (melding 13 juli 2024) en zou nu wel graag een oplossing en compensatie willen, half jaar met zoiets rondlopen doet onze klant/provider-relatie geen goeds.
Ik gebruik mijn toestel en abo nu nog maar zelden en regel mijn bereikbaarheid met werktelefoon en wifi, maar kunnen we dit oplossen?
Beste antwoord door Maja van KPN
Hi ​@G_G_LvR, wat ontzettend zuur dat de afhandeling hiervan bij jou zo lang op zich laat wachten en je al die tijd met een slechte verbinding zit. Goed dat je dit deels kan afvangen met wifi en je werktelefoon, maar ideaal is dat uiteraard niet 😕
Aangezien je al je gegevens in je profiel had ingevuld heb ik direct even kunnen kijken; op 24 januari is er een klacht aangemaakt over de afhandeling van jouw ‘oude’ melding. Hier staat duidelijk in vermeld dat je liever geen gebruik zou willen maken van de huidige werkwijze die we hanteren en dat je dus niet eerst je toestel op wil sturen. De kans is wel aanwezig dat het niet mogelijk is om jouw situatie nog op de ‘oude’ manier af te ronden, en dat je het toestel alsnog eerst op moet sturen omdat dit nu de gangbare werkwijze is. Vanuit deze klacht zal er contact met je opgenomen gaan worden om dit verder toe te lichten, ik durf alleen niet te zeggen hoe lang dit precies zal duren. Ik hoop dat je snel iets van de betreffende afdeling zult vernemen!
​@Maja van KPN kun jij me misschien verder helpen? Heb gisteren 45 min gebeld met je collega, vraag me af of de -weer gesloten- meldingen nu wel actief zijn.
Hi ​@G_G_LvR, wat ontzettend zuur dat de afhandeling hiervan bij jou zo lang op zich laat wachten en je al die tijd met een slechte verbinding zit. Goed dat je dit deels kan afvangen met wifi en je werktelefoon, maar ideaal is dat uiteraard niet 😕
Aangezien je al je gegevens in je profiel had ingevuld heb ik direct even kunnen kijken; op 24 januari is er een klacht aangemaakt over de afhandeling van jouw ‘oude’ melding. Hier staat duidelijk in vermeld dat je liever geen gebruik zou willen maken van de huidige werkwijze die we hanteren en dat je dus niet eerst je toestel op wil sturen. De kans is wel aanwezig dat het niet mogelijk is om jouw situatie nog op de ‘oude’ manier af te ronden, en dat je het toestel alsnog eerst op moet sturen omdat dit nu de gangbare werkwijze is. Vanuit deze klacht zal er contact met je opgenomen gaan worden om dit verder toe te lichten, ik durf alleen niet te zeggen hoe lang dit precies zal duren. Ik hoop dat je snel iets van de betreffende afdeling zult vernemen!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.