Skip to main content

Wij hebben in ons dorp (Spijk GLD)al jaren een KPN zendmast staan. Deze werkte tot voor kort perfect. Sinds het onderhoud van afgelopen mei (hier hebben wij destijds een SMS van gekregen) is het bereik binnen en buitenshuis zienderogen achteruit gegaan. Van vol 4G naar 1 streep 4G tot zelfs uitval. Gesprekken voeren is niet mogelijk en internet is zeer traag. Meerdere mensen melden dit probleem.

Hiervoor heb ik met de KPN mobiel helpdesk gebeld en die zeggen dat ik hiervoor bij KPN netwerken moeten wezen, maar als ik hun bel, mag ik geen storingen doorgeven, dit moet via de provider. Dus hier kom ik helaas niet verder.

Kan iemand hier iets voor ons betekenen?

Hoi @Wes_210, welkom hier. 

Je bent bij ons aan het juiste adres inderdaad. Ik kan melding maken bij de Technische Dienst en zij gaan het dan verder uitzoeken. Zou je daarvoor jouw profiel zo volledig mogelijk willen invullen. Dus ook graag type toestel etc. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hallo Bart_Z.

Top om te horen dat ik hier goed zit. Mijn profiel heb ik in de tussentijd verder aangevuld.

Mocht je nog meer informatie nodig hebben, dan hoor ik dat graag!

Alvast bedankt.

Groeten,

Wesley


@Wes_210 : ik heb namens jou een netwerkklacht aangemaakt. Je zult hierover binnenkort gebeld worden voor nader onderzoek.


@Erwin_  Heel erg bedankt. Ik zie het graag tegemoet!