Skip to main content

In december mijn abonnement bij KPN op basis van simonly verleng. Ik heb hiervoor eerste gebeld met KPN om te bekijken of ik ook bij dit abonnement dubbele data zou krijgen. het antwoord hiervoor was dat dit het geval is. Nu echter mijn abonnement is ingegaan in april was dit nog niet verwerkt. dit zou in de volgende maand gebeuren nu is het begin mei maar ik zie nog steeds geen dubbele data verschijnen  hoe zit dit?

Dubbele data bestaat niet meer bij een Hussel abonnement. Dus ik weet niet wat die medewerker u verteld heeft, in welk verband hij of zij dat gezegd heeft. Maar het is fout.

Alleen bij een 2 GB abonnement krijg je 2 GB bij. Dat is een tijdelijke actie. Maar geen dubbele data zoals bij de oudere abonnementen.


Hi @R. Lugten, wat @Nick83 aangeeft klopt als een bus, bij de Hussel abonnementen is verdubbeling van de data niet meer van toepassing. Ik weet niet precies hoe het gesprek is verlopen omdat ik er uiteraard niet bij was, wat jammer dat je de indruk hebt gekregen dat de data wél verdubbeld zou worden. De 2Gb + 2Gb actie waar Nick het over heeft, was nog niet actief in december, dus dit is een niet een actie die van toepassing is op jouw abonnement.

Heb je echt te weinig aan 2Gb? Dan is het bij Hussel mogelijk om je abonnement per maand omhoog of omlaag bij te stellen. Mocht je meestal wel voldoende hebben aan 2Gb, maar bijvoorbeeld in de zomermaanden niet, dan kan je tijdelijk voor een abonnement met meer data kiezen, en dat abonnement weer naar beneden bijstellen als je weer minder data gaat gebruiken!

 


Ik heb eind november verlengt, toen had ik wel 2 + 2 GB. Volgens mij was dat de black fryday actie. En ik dacht eigenlijk dat dit daarna zo gewoon nog een hele tijd gebleven was. Zoals wel meer gebeurt met acties. 2 weken later is de normale prijs de prijs zoals tijdens de actie.

Op dit moment is er volgens mij 5 + 5 GB actie. En of 2 + 2 nog bestaat weet ik niet. Dat zal nu wel stopgezet zijn misschien. 


Ik heb gister mijn sim-only abonnement verlengd. Ik heb al járen dubbele data. Heb nu een abonnement van 3Gb genomen. Krijg ik als jarenlange trouwe klant nu ook weer dubbele data, dus 6Gb? Ook omdat ik KPNCompleet heb?


Ik heb gister mijn sim-only abonnement verlengd. Ik heb al járen dubbele data. Heb nu een abonnement van 3Gb genomen. Krijg ik als jarenlange trouwe klant nu ook weer dubbele data, dus 6Gb? Ook omdat ik KPNCompleet heb?

Nee. Dat bestaat niet meer. 


Ik heb gister mijn sim-only abonnement verlengd. Ik heb al járen dubbele data. Heb nu een abonnement van 3Gb genomen. Krijg ik als jarenlange trouwe klant nu ook weer dubbele data, dus 6Gb? Ook omdat ik KPNCompleet heb?

Nee. Dat bestaat niet meer. 

Belachelijk...! Goeie klantenbinding dit. Maar eens overstappen dan.