Skip to main content
Beantwoord

In Nederland nooit door bundel heen, op vakantie wel

• May 16, 2023
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Waar ik het niet mee eens ben is dat ik in Nederland nooit de 10 GB gebruik, eens per jaar ga ik dan op vakantie binnen de EU en dan ben je er zo doorheen. Uitkomst extra kosten maken.

Gb's sparen in een kwartaal zou ik rechtvaardig vinden, maar ja als draait om de pegels.

Na de vakantie toch maar op zoek naar een onbeperkte bundel.

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Low, welkom hier. 

Op vakantie zal je het internet toch anders gebruiken dan hier in Nederland. Vermoedelijk ook veel minder gebruik van wifi. Dan kan jouw data sneller opgaan inderdaad. 

In MijnKPN kun je jouw abonnement wijzigen naar bijvoorbeeld onbeperkt. Dit is maandelijks aan te passen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 16, 2023

U zal dan in de vakantie meer verbruiken. U kunt voor u op vakantie gaat uw abonnement wijzigen in meer MB's en dan na de vakantie weer terugzetten.  Kunt u doen in mijnkpn. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 18, 2023

Hoi @Low, welkom hier. 

Op vakantie zal je het internet toch anders gebruiken dan hier in Nederland. Vermoedelijk ook veel minder gebruik van wifi. Dan kan jouw data sneller opgaan inderdaad. 

In MijnKPN kun je jouw abonnement wijzigen naar bijvoorbeeld onbeperkt. Dit is maandelijks aan te passen.Â