Skip to main content

Onze zoon kan in Portugal geen gebruikmaken van het internet en ook niet bellen. Hoe kan ik dit oplossen? Hij heeft een KidsOnly abonnement van KPN.

@YWP Welkom op het forum. 

Erg irritant dat je zoon geen gebruik kan maken van zijn mobiele telefoon. 

Ik neem aan de de instellingen al eens nagelopen zijn? Zo niet, dan kun je hier de 4G (APN) instellingen nog eens nalopen. 

Wordt er overigens wel een netwerk gevonden gevonden? 

En wat is de melding als er geprobeerd wordt om te bellen 


Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de stappen doorlopen. Het internet is nu gelukt. Alleen het bellen lukt nog niet. Het lukt inmiddels wel om hem te bellen, maar hij kan ons dus niet bellen. Als hij bijvoorbeeld belt naar mijn kpn mobiel dan krijgt hij een bandje te horen met een boodschap in het Portugees. 


Je zoon belt jouw toch wel beginnend met +316 😉

Buiten Nederland werkt een Nederlands nummer niet zonder het landnummer! Dus met 06xxxxxxxx gaat 'ie je nooit krijgen. 


Jazeker Peter, gewoon met +316 😉 Dat is dus niet het probleem..

 


@YWP Vreemd dat het bellen nog niet lukt! 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit gelukt is? 

Dan controleer ik of aan onze kant de instellingen juist staan! 


Dat wil ik doen Rutger. Heb je dan mijn gegevens nodig op dit formulier of die van de mobiel van onze zoon?


Doe maar de gegevens van die van je zoon, @YWP 😉.


@Rutger_ , ingevuld 


Beste @Rutger_ of collega moderator.. Ik heb het formulier gisteren ingevuld, maar hoor helaas niets meer..


@YWP Bedankt voor het invullen van je forumprofiel! 

Ik heb het gecontroleerd en het lijkt er op dat een instellingen niet helemaal juist stond. 

Is er een mogelijkheid om te proberen of het uitbellen nu ook lukt?Â