Skip to main content
Beantwoord

Inactief nummer KPN overzetten naar een nieuwe provider

• 30 januari 2025
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Micah Rouwendaal
Nieuwkomer

Beste KPN jullie hebben een nummer(dat momenteel nog inactief is) dat 6 maanden geleden van mij was en is verlopen door inactiviteit vanwege dat ik in het buitenland. Ik heb nu een nieuwe provider (50plus) en probeer mijn nummer daar te koppelen, zij hebben een klantnummer nodig voor het nummer hier. Kan ik dit regelen of? (het nummer is ****************

Groet Micah

Admin: bericht aangepast met het oog op de privacy

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Micah Rouwendaal, als je een nummer mee wilt nemen naar een andere provider moet dat nummer actief zijn. Een inactief nummer kan daarbij niet meegenomen worden. Zo'n nummer kunnen we niet tijdelijk herstellen hiervoor, het kan bijvoorbeeld al opnieuw uitgegeven zijn zoals Ik_Combineer zegt.

Bekijk origineel

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4235 reacties
  • 30 januari 2025

Dat kunt u niet meer regelen. Dat nummer is verlopen en nu (misschien) alweer uitgegeven aan de volgende klant. Verlopen is verlopen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 15912 reacties
  • Antwoord
  • 31 januari 2025

Welkom op de community ​@Micah Rouwendaal, als je een nummer mee wilt nemen naar een andere provider moet dat nummer actief zijn. Een inactief nummer kan daarbij niet meegenomen worden. Zo'n nummer kunnen we niet tijdelijk herstellen hiervoor, het kan bijvoorbeeld al opnieuw uitgegeven zijn zoals Ik_Combineer zegt.

Reageer