Skip to main content
Beantwoord

Automatische incasso mislukt voor mobiel abonnement

• 5 augustus 2025
  • 6 reacties
  • 38 keer bekeken

mijn automatische incasso mislukt steeds van mijn mobiele abonnement van mijn internet en tv gaat het zonder problemen. is het mogelijk om het eens opnieuw te doen ik bedoel alles van begin af aan? dus nieuwe aanvraag en zo ik heb al met  de ING contact gehad en die stelde dit voor om dat de ING niets meer kon doen. ik hoor graag van u.   groet Jaap Breen

Beste antwoord door JanD

Beste ​@breenstorm dan kun je het beste een terugbelafspraak maken bij de KPN Helpdesk afdeling Collections, zie link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Het forum is geen helpdesk van KPN en kunnen je dus niet verder helpen.

Bekijk origineel

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10498 reacties
  • Antwoord
  • 5 augustus 2025

Beste ​@breenstorm dan kun je het beste een terugbelafspraak maken bij de KPN Helpdesk afdeling Collections, zie link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Het forum is geen helpdesk van KPN en kunnen je dus niet verder helpen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 5 augustus 2025

je hebt gelijk dat zag ik te laat. bedankt voor je reactie 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+19

Hi ​@breenstorm, balen dat het automatisch incasso van jouw mobiele abonnement steeds mislukt. Heb je naar aanleiding van het bericht van ​@JanD nog contact met onze klantenservice opgenomen? En is het gelukt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 7 augustus 2025

nee dat heb ik nog niet gedaan ik ga het proberen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 13 augustus 2025

na telefonisch contact met de klanten service is mijn automatische incasso weer gereactiveerd. een belletje was inderdaad genoeg super goed geholpen nu even afwachten of het werkt.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+19
  • Moderator
  • 8636 reacties
  • 14 augustus 2025

Fijn dat het gelukt is. :)

Reageer