Skip to main content

Goedenmorgen. Automatische incasso is helaas 2 keer mislukt. Ik heb het bedrag zelf overgemaakt aan de hand van de digitale factuur. Ik heb hierbij het betalingskenmerk gebruikt. Nu lees ik dat ik klantnummer had moeten gebruiken.. Komt mijn betaling wel goed? Zoals ik hem nu betaald heb? mvg SteveĀ 

Welkom bij ons op het forum @Steve1234. Als je een factuur handmatig betaalt kan de verwerking tot 5 werkdagen duren. Heb je het van hetzelfde rekeningnummer overgemaakt als waarvan het normaal geĆÆncasseerd wordt? Dan kan het aan de hand daarvan, naast het betalingskenmerk, ook gekoppeld worden aan jouw abonnement. Als je de factuur nog niet op betaald ziet staan kan ik ook voor je kijken wat ik hierover kan zien, daarvoor kan je jouw forumprofiel volledig invullen. Als je hieronder ook laat weten of het over een vaste aansluiting of een mobiel abonnement gaat weet ik dan ook waar ik moet gaan zoeken. Ik hoor het graag van je.


Hoi @Steve1234, ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dat betekent dat het is gelukt. Als dat nog niet het geval is hoor ik het graag van he.