Skip to main content

Dag,

Vorige maand heb ik gezocht hoe ik  zowel de factuurdatum van vast - als mobiel kon wijzigen. Ik kon het eerst nergens vinden in Mijn KPN, maar later dacht ik toch dat het gelukt was.

Maar zeker was ik er niet van, ik zag achteraf dat ik de verkeerde postcode bij mobiel bellen had ingevuld.

Ik had tevens een dingetje met een schijnbaar dubbel abonnement op Netflix, dus daar heb ik over gebeld met KPN, nadat ik op dit forum allerlei verwarrende antwoorden kreeg. Medewerker heeft de vraag over Netflix opgelost en direct nagezien of de wijziging van incassodatum gelukt was; het was gelukt.

Het zou deze maand op de gewenste datum afgeschreven worden.

Nu kreeg ik zojuist weer de factuur van mobiel, en ik begrijp hieruit dat de wijziging niet gelukt is. Deze zou later in de maand moeten komen nu.

Graag medewerking vanuit hier. Kan deze factuurdatum mobiel bellen voor mij verschoven worden naar de 18de van de maand? Mocht de factuur van vast bellen ook niet op de gewenste dag verstuurd worden, dan komt de vraag om deze alsnog te wijzigen er nog bij.

Bij voorbaat dank.

Mvg, Huub

@gvbuuh Hoi Huub, goed om te horen dat je er grotendeels via de klantenservice uit gekomen bent! Er kan iets meer dan een maand tussen zitten voordat de wijziging van de factuurdatum helemaal verwerkt is. Dat hangt af van welk deel van de maand de wijziging van de factuurdatum aangevraagd is, en op welk moment van de maand de factuur en incasso in gang gezet worden. Daarom kan het maximaal 2 facturen duren voordat alles om is gezet naar de nieuwe, gewenste datum.

Als je wilt kijk ik het even voor je na. Vul je daarvoor jouw forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummer? Vermeld daarbij, of hier in je topic, ook even wat de oude en nieuwe gewenste factuurdatum zijn. Als je me hier een seintje geeft zo gauw je dat gedaan hebt, kan ik er voor je naar kijken.


Hoi @Alexandra , bedankt voor de reactie.

Ik zag zojuist in mijn bevestigingsmails van 8 december, dat ze beide per abuis om de tv-internet - factuur gingen, dus voor mobiel is het duidelijk niet gelukt. Voor internet/tv wel, het was op de 14de, nu afwachten of het de 20ste of 19de wordt.

 

Zou jij dan de factuurdatum voor mobiel nog willen verplaatsen naar eind van de maand? Vanaf de 18de is oké. Het was tot nu toe rond de 13de van de maand.

Mijn profiel heb ik inmiddels ingevuld met alle benodigde gegevens.

Alvast maar weer bedankt!


Hoi @Alexandra , bedankt voor de reactie.

Ik zag zojuist in mijn bevestigingsmails van 8 december, dat ze beide per abuis om de tv-internet - factuur gingen, dus voor mobiel is het duidelijk niet gelukt. Voor internet/tv wel, het was op de 14de, nu afwachten of het de 20ste of 19de wordt.

 

Zou jij dan de factuurdatum voor mobiel nog willen verplaatsen naar eind van de maand? Vanaf de 18de is oké. Het was tot nu toe rond de 13de van de maand.

Mijn profiel heb ik inmiddels ingevuld met alle benodigde gegevens.

Alvast maar weer bedankt!

@gvbuuh Fijn dat je je gegevens hebt ingevuld, ik zie inderdaad dat de factuurdatum van je mobiele abonnement rond  de 13e ingesteld stond. Deze heb ik zojuist voor je aangepast naar rond de 20ste elke maand. Er kan een maand overheen gaan voordat de nieuwe factuurdatum actief is, daarna moet het kloppen. Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten!