Skip to main content

Beste,

Kan iemand mijn incassodatum wijzigen van mijn mobiele abonnement? Het wordt nu rond de 18e afgeschreven, maar graag wil ik dat dit op de 1e van de maand gebeurt.

Sorry, foutje. Het zelf kunnen aanpassen is alleen voor vast internet.

 


@jdfs 

Wil je de factuurdatum aanpassen van je mobiele factuur? Daarvoor is nog geen online tool, maar dat kan met enkele voorwaarden wel geregeld worden. Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice of via chat . De klantenservicemedewerker denkt graag met je mee naar een geschikte factuurdatum.

bron


@jdfs Welkom op het forum. Ik zie dat @RBxx je al van het juiste antwoord heeft voorzien, helemaal top! Is het ondertussen gelukt om hier met mijn collega's uit te komen? 


@Rutger_ dank! Bijna; ik vroeg me alleen nog af of een incassodatum aan het begin van de maand ook mogelijk is.


@jdfs Ik zoek graag voor je uit wat er mogelijk is. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit!


@jdfs Ik heb je gegevens er bij kunnen pakken en ik zie dat het al met mijn collega geregeld is. Houd er wel rekening mee dat het 1 a 2 facturen kan duren voor de incassodatum ook daadwerkelijk gewijzigd is! Mochten er andere vragen zijn hoor ik dit natuurlijk graag!


                                   hallo lezer 

ik zo graag mij in Casso datum willen veranderen  van  14  naar  de 25  Ste van de maand .

BVB  dank 

groetjes 

guus 

 


Hallo @guus- hierboven stond het antwoord al:

Wil je de factuurdatum aanpassen van je mobiele factuur? Daarvoor is nog geen online tool, maar dat kan met enkele voorwaarden wel geregeld worden. Neem hiervoor telefonisch contact op met de klantenservice of via chat . De klantenservicemedewerker denkt graag met je mee naar een geschikte factuurdatum.

bron

Dus snel bellen (0800 0402) of chatten. Succes!