Skip to main content

Ik zit in Turkije en ineens heb ik geen bereik meer en staat er alleen noodoproepen, terwijl ik een 1, 5 uur geleden nog wel heb gebeld en vanmiddag nog een bundel voor buiten de eu heb gekocht... 

Hoi @Dennisnmgn81 en welkom op het forum! Geen bereik is niet de bedoeling. Als je een ander toestel in de buurt hebt die je mag lenen kun je hierover ook met ons bellen via +316 1200 1200. Spreek in dat je een storing hebt en dan krijg je hopelijk snel iemand aan de lijn. Herstart in de tussentijd ook je toestel door hem helemaal uit te zetten, 2 minuten te wachten en daarna weer aan te zetten. Mocht dat niet helpen, ga dan via de netwerkinstellingen van je toestel naar het overzicht met providers. Zet die op handmatig, en test verschillende providers daar. Hopelijk heb je met een ander wel bereik. Laat je weten of het geholpen heeft? 


Dat gebeurt wel vaker in het buitenland,  ja het is niet allemaal zo goed geregeld als in Nederland. 


Hallo @Sanne_M 

 

Heb beide opties geprobeerd maar helaas... Ik zal morgenochtend even dat nr bellen... Kan 't zijn dat als ik de grens over ben Bulgarije in dat't dan vanzelf weer oplost ivm Europees netwerk? Sta namelijk met de vrachtwagen bij de Turks/Bulgaarse grens en onderweg naar nederland en moet wel bereikbaar zijn en mensen kunnen bereiken... 


Toch niet een iPhone 11, hè… 😮.


@PeterG nee gelukkig nie Haha

Ik moet geen iPhone... Huawei heb ik.. 


Hallo @Sanne_M 

 

Heb beide opties geprobeerd maar helaas... Ik zal morgenochtend even dat nr bellen... Kan 't zijn dat als ik de grens over ben Bulgarije in dat't dan vanzelf weer oplost ivm Europees netwerk? Sta namelijk met de vrachtwagen bij de Turks/Bulgaarse grens en onderweg naar nederland en moet wel bereikbaar zijn en mensen kunnen bereiken... 

Nou, 100 keer liever een IPhone 11, dan een Huawei. Maar goed: Mijn tip is om handmatig een ander netwerk te kiezen. Zo mogelijk een Bulgaars netwerk. 
 


Hallo @Sanne_M 

 

Heb beide opties geprobeerd maar helaas... Ik zal morgenochtend even dat nr bellen... Kan 't zijn dat als ik de grens over ben Bulgarije in dat't dan vanzelf weer oplost ivm Europees netwerk? Sta namelijk met de vrachtwagen bij de Turks/Bulgaarse grens en onderweg naar nederland en moet wel bereikbaar zijn en mensen kunnen bereiken... 

 

Ik begrijp volkomen dat je dan goed bereikbaar wil zijn. Ik kan me aansluiten bij de tip die eerder is gegeven in het topic, het handmatig selecteren van een ander netwerk en dan bij voorkeur een Bulgaars netwerk als die al beschikbaar is. Ik hoop dat je snel weer bereik hebt!