Skip to main content

Goeden dag

Ik werd in juli 2021 gebeld dat mijn abonnement ten einde liep Aan bieding van € 14 ,40 werd € 14,00

Dat is toch mooi mee genomen Daar heb ik ja voor gezegd .Maar geen bevestiging ontvangen van KPN

Nu blijkt dat er na € 14 ,69 is gegaan en 150 min belminuten  te  goed voor het mobnr  064***** Voorheen had ik 300 bel minuten Mijn vrouw zijn tel 06 3***** is niet veranderd Die heeft de oude voorwaarden gehouden

En betalen allebei hetzelfde abonnement.Hoe kan dat ?Dan heb ik plotseling met mijn tel 064**** 3 min gebeld weer € 2,66 door de neus geboord Omdat plotseling mijn zwager is overleden

Vriendelijk verzoek ik u om dit zo spoedig mogelijk weer te herstellen  Dat ik mijn 300 bel minuten terug  krijg en maankosten naar € 14 ,00 teruggebracht wordt .En mijn extra kosten weer  te vergoeden

Ik bereid on nader toe te lichten Ik heb al heel wat telefoontjes met KPN gehad Dit is wel serieus waar ik hier geen genoegen met neem .Anders moet ik dat hoger opzoeken wie gelijk heeft 

Gaarne zo mogelijk reactie terug

B mohlmann

admin: titel aangevuld ivm vindbaarhied, privé gegevens onzichtbaar gemaakt

 

 

Hoi @ben mohlmann, welkom hier. Ik heb even meegekeken. Ik zie inderdaad dat er een aanbod is geweest welke je geaccepteerd hebt. Hier heb je ook een bevestiging van gehad. Ik zie ook dat je hier al contact over hebt gehad. Mijn collega geeft daarin ook aan dat je wel op de hoogte was van de wijziging van minuten etc. Ik kan daarom niets voor je beteken hierin. 


Je hebt nu Hussel? Dan kun je zelf je abonnement (tussentijds) aanpassen naar onbeperkt bellen/sms. Bij Hussel is er 150 of onbeperkt. Een verdubbeling is niet meer aanwezig onder Hussel. En 14 euro gaat ook niet meer. Maar je blijft nog ruim onder de € 20 hoor.