Skip to main content
Beantwoord

Ineens onbekend 0906-nummer op de factuur

• June 22, 2021
  • 2 reacties
  • 671 keer bekeken

Ik heb op m’n factuur plots het telnr. 0906-0206 staan met schrikbarende kosten eraan verbonden. Ik kan dit totaal niet plaatsen, heb dit nr. nooit gebeld en begrijp hier niets van. Welk bedrijf is dit? Oplichtingspraktijken!

Kan KPN hier niets aan doen? 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi @SvE-NL, welkom op ons forum!

Ik kan me voorstellen dat je schrikt, als er ineens hoge kosten op je factuur staan. Als je telefonisch (0800-0402) of via chat contact opneemt met onze klantenservice, helpt mijn collega je direct verder met het blokkeren van deze betaalde servicenummers. Via die weg kan meteen de benodigde verificatie gedaan worden, en is het zo geregeld.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

wjb
Wijsgeer
  • June 22, 2021

Kan KPN hier niets aan doen? 

Je kunt 0906 nummers laten blokkeren zodat je die niet kunt bellen en dus kunt voorkomen dat dit nog een keer gebeurt.

Zelf heb ik mijn mobiele telefonie bij T-Mobile ondergebracht en zij stellen de functionaliteit om 09xx nummers te blokkeren gewoon via My T-Mobile beschikbaar. Dat zou KPN ook eindelijk eens moeten doen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi @SvE-NL, welkom op ons forum!

Ik kan me voorstellen dat je schrikt, als er ineens hoge kosten op je factuur staan. Als je telefonisch (0800-0402) of via chat contact opneemt met onze klantenservice, helpt mijn collega je direct verder met het blokkeren van deze betaalde servicenummers. Via die weg kan meteen de benodigde verificatie gedaan worden, en is het zo geregeld.