Skip to main content

Goedemiddag,

inmiddels al een week op vakantie in Curaçao wegens extra kosten zijn elke dag telefoon thuis. Nu moest ik vandaag even de deur uit en heb je en sms gestuurd naar 1266 voor een bundel van 100 mb daar kreeg ik netjes een sms van. Roaming aangezet alleen met toestemming tot Whatsapp en de deur uitgegaan. Een halfuur later keek ik op mn telefoon en had ik 5 berichten van KPN dat inmiddels mn bundel op was. En 2 berichten dat ik 60,50 aan kosten heb gemaakt voor internet buiten Eu en dit allemaal binnen een halfuur. Dikke paniek en kpn op ook geen enkele manier te bereiken. 

Welkom op het forum @Internet Buiten EU. Ik snap dat het schrikken is om ineens voor zulke kosten te staan. Zou het kunnen zijn dat je een applicatie aan hebt laten staan die toestemming heeft gehad om de data te verbruiken? We proberen je zo goed mogelijk te beschermen tegen onverwachte kosten zonder daarbij onnodig te veel berichten te sturen. Om die reden hebben we een limiet ingesteld van €60,50. Als je deze data zelf verbruikt hebt en de kosten terecht zijn kan ik deze helaas niet vergoeden. Wel is het mogelijk om eventueel een betaalafspraak of betalingsregeling te treffen als het niet lukt de betaling te doen. De beste manier om dit te doen is door gebruik te maken van de ingevoegde link of door (vanuit nederland) 0800-0402 te bellen.