KPN doet aan vieze spelletjes.
mijn contract is deze maand verhoogte vanwege '’inflatie'’ maar als iemand vandaag een nieuw abbonement wil afsluiten, die indentiek is aan mijn contract betaald die gewoon het oude bedrag.
KPN geeft hier dus aan toe gewoon diefstal te plegen.
vandaag ook weer een inflatiecorrectie door gekregen over mijn abbonement van 14 euro.
hij word nu verhoogd naar 14.45. een 45 cent verhoging.
daardoor ben ik even gaan zoeken naar hoeveel die inflatie is. 2.1% dit jaar.
als je dat verrekend over een abbonement van 14 euro krijg je 30 cent.
na contact met kpn krijg ik alleen te horen '’dit bedrag word berekend over de originele kosten van het abbonement, dus zonder kortingen'’
onder aan de streep betaal ik 14 euro voor mijn abbonement, over dit bedrag moet wettelijk gezien de inflatie worden toegepast, want DIT zijn mijn kosten waarover inflatie KAN worden toegepast.
ik zit nu zo te balen dat ik half jaar terug een 2 jarig abbonement heb genomen bij kpn. want ik zie nu dat je bij vele andere provider meer kan krijgen voor veel minder geld. ook heel jammer dat ik erin getrapt ben door mijn telfort abbonement over te zetten naar een kpn abbonement.
bij telfort kon je MBs meenemen naar de volgende 3 maanden. dat kan bij kpn niet.
bij telfort kreeg ik een loyaliteitskorting omdat ik al 8 jaar klant was. krijg je bij KPN niet.
kpn hussel is een scam. want na alle kortingen ben je nog steeds duurder uit dan bij andere providers.
en contract afkopen is hilarisch. moet ik gaan betalen voor een service waar ik toch niks van te zien krijg. KPN naait je met extra kosten, oneerlijke inflatie berekeningen en jij zit vast aan je contract.
je zou dit bijna kunnen gooien onder het feit dat KPN mijn contract heeft gewijzigd, en ik het contract niet mag opzeggen.