Skip to main content

Ik heb nog voor de overname een abonnement afgesloten bij Telfort. Dit contract is overgenomen door KPN bij de overname. In mijn contract staat niets over inflatiecorrecties die mogen worden doorberekend, hier deed Telfort niet aan. KPN heeft dit wel als voorwaarde maar omdat ik niet zelf gekozen heb voor KPN bij ondertekening van mijn contract is dit niet juist. Bij de overname is ook duidelijk door KPN aangegeven dat de voorwaarden gelijk blijven.

Ik heb contact gehad met het callcenter en die kwam met de mededeling: “Telfort is nu KPN, dus krijg je een inflatiecorrectie”. Ik zie dit als een eenzijdige aanpassing van mijn contract door KPN en voor zover ik weet is dat niet toegestaan. 

Graag zie ik een reactie tegemoet en dat dit voor alle voormalige Telfort abonnementen wordt teruggedraaid.

Telfort deed wel aan inflatiecorrectie, daar werd de correctie op 1 juli toegepast.


Telfort deed wel aan inflatiecorrectie, daar werd de correctie op 1 juli toegepast.

Hallo @MrW en @Edwin90 , na de migratie van de mobiele abo's in januari 2020 naar KPN is toentertijd ook meegedeeld dat de inflatiecorrectie niet meer per 1 juli plaatsvindt maar per 1 oktober.

Dat er nu een inflatiecorrectie plaats vindt per 1 oktober 2020 is in de mobiele facturen van september 2020 meegedeeld en daar is niets onrechtmatigs aan, zie de voorwaarden.

 

 


Hallo @MrW Ik snap dat je er niet blij mee bent, maar ik kan er niets aan veranderen. Jan legt al precies uit hoe het zit. 


Reageer