Skip to main content

Waarom werkt INFO UIT niet? ik denk dat ik al minstens 30x INFO UIT naar 1330 heb gestuurd. Ik woon vlak bij de grens en kom dus vaak in Duitsland, maar toch krijg ik elke keer weer opnieuw een bericht van de KPN dat ik in het buitenland ben. Wat moet ik nóg meer doen, om dit te stoppen. Ik heb daarnet een sms gestuurd met heel vaak INFO UIT erop. Zou dit misschien kunnen helpen? Ik vind het reuze irritant elke keer dit bericht te ontvangen. Ik weet zelf heel goed, wanneer ik in het buitenland ben. Mijn abonnement is zodanig, dat het niet uitmaakt in welk land binnen Europa ik ben. Ik heb ook ruim voldoende data, om niet in de problemen te komen.

Hallo @Lia-Ronan, bedankt voor je bericht. Vervelend dat het afmelden niet lukt. Je kunt je op de volgende 2 manieren afmelden voor het gratis grens-smsbericht:

  1. Nieuw SMS bericht maken met de tekst INFO UIT naar 1330
  2. Via onze klantenservice

Aangezien jij het al tientallen keren geprobeerd hebt om het zelf af te melden maar dit niet werkt, stel ik voor dat ik deze berichten voor je deactiveer. Dat kan ik doen, op basis van jouw klantgegevens. Wil jij je profiel aanvullen met jouw postcode en huisnummer, mobiel nummer waar het om gaat, klantnummer en geboortedatum? Als je hier een seintje geeft als je het profiel aangevuld hebt, dan regel ik het graag voor je! 


Dankjewel voor jouw vriendelijke aanbod. Maar als jij zegt dat dit gedeactiveerd kan worden, bel ik liever een keer met de KPN. Ik laat liever niet mijn gegevens achter op internet. Wie weet krijg ik je dan wel een keer aan de telefoon. 😄


@Lia-Ronan Als je de gegevens in je profiel zet zoals @Shyrin_ vraagt staan ze voor iedereen afgeschermd, geef je het alleen aan medewerkers bloot, hetzelfde als aan de telefoon gebeurt.

Je kan zelf na dat de actie is uitgevoerd ook die gegevens weer verwijderen.


Goede toevoeging, @Doornekamp33, dank je wel! Jouw gegevens zijn inderdaad niet voor iedereen inzichtelijk, @Lia-Ronan: alleen voor jezelf en de KPN Moderators. Bellen mag natuurlijk ook: graag zelfs, dan is het sneller geregeld. We zijn telefonisch bereikbaar tussen 8 en 22 uur, iedere dag van de week. Mijn collega's helpen je graag verder!


Dankjewel voor deze tip.

Als bellen sneller gaat, is het dus ook minder lastig voor jou om te doen. Dan kies ik voor bellen.

vriendelijke groet en een fijne dag toegewenst.

Lia.