Skip to main content

Ik heb sinds kort onbeperkt internet, dat betekent in het buitenland max 50G. Nu zie ik op mijn kpn dat mijn abonnement over 3 dagen afloopt maar mijn abonnement loopt normaliter vanaf de 1e. Ik neem aan dat het betekent dat ik over 3 dagen weer over 50G kan beschikken?

 

MvG mo

Hallo @mo6_69 

Vroeger liepen alle mobiele abonnementen gelijk met de kalendermaand. Maar KPN stapt daarvan af. Nieuwe klanten of klanten die verlengen gaan over naar het nieuwe systeem. De factuurperiode kan nu op elke dag van de maand beginnen. Voor jou in het buitenland maak het niet uit. Over drie dagen, als jouw nieuwe periode begint, krijg je weer 50GB voor een maand in de EU.

Jouw eerste factuur zal er mogelijk eenmalig wat anders uitzien. Een gebroken maand tot 16-08 en de eerste hele maand van 17-08 tot 16-09.


Om precies te zijn er staat bij: Meer opties - al mijn bundels - binnen EU - abonnement: nog 3 dagen geldig.

Ik neem aan dat de datum is verschoven omdat ik halverwege de maand mijn abonnement hebt verlengd. De factuur periode is wel hetzelfde gebleven. Het is van belang om te weten omdat ik moet weten hoe spaarzaam ik moet zijn.

 

MvG mo


Ik zou zeker die dagen nog even wachten. 

Er staat als het goed is  ' nog 3 dagen '. Dat is dus vandaag + 2 dagen. Je nieuwe bundel gaat nmm de 17- de lopen. 


Ja daar ging ik van uit. Dank voor de bevestiging!

 

Groet, mo