Skip to main content

waar kan ik zien wanneer mijn abonnement in gaat? Ik heb een paar dagen geleden een nieuw abonnement afgesloten en vandaag mijn sim kaart ontvangen en geactiveerd. Maar ik kan niks vinden op de MijnKPN app en ik wil graag weten wanneer ik het dus kan gebruiken

Hi Meimei, welkom hier. 

Is dit een abonnement met nummerbehoud? Dan is het afhankelijk van wanneer we het nummer over mogen nemen. Een abonnement met een nieuw nummer kan gelijk worden gebruikt. 

Ik kijk dit graag na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Is het zo wanneer het abonnement nog niet is ingegaan je andere prijzen betaald als je de simkaart gebruikt, of is dit niet zo bij KPN?


Is het zo wanneer het abonnement nog niet is ingegaan je andere prijzen betaald als je de simkaart gebruikt, of is dit niet zo bij KPN?

Nee, als je nummerbehoud hebt aangevraagd kun je de simkaart nog niet gebruiken totdat je nummer is overgezet. Daarna gaat je abonnement gewoon in. 

Of bedoel je iets anders? 


@Meimei2001, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Ik weet dat ik vroeger een simkaart kreeg en als ik dit voor datum van abbonement al gebruikte ik per minuut ging betalen of per MB. Net als prepaid zeg maar. Dat is wel al een tijdje geleden.


Ik weet dat ik vroeger een simkaart kreeg en als ik dit voor datum van abbonement al gebruikte ik per minuut ging betalen of per MB. Net als prepaid zeg maar. Dat is wel al een tijdje geleden.

Inderdaad een tijdje geleden.Â