Skip to main content

min of meer dezelfde vraag als hierboven: oude abo bij andere provider eindigt op 30-11, in mail KPN staat “ we hebben met je provider afgesproken dat op 17-12 tussen 13:00 en 16:00 het nummer wordt overgezet. (ik heb inmiddels een geactiveerde SIM ontvangen van KPN). Of kan het zo zijn dat KPN op 17-11 heeft aangegeven aan mijn oude provider dat KPN het overneemt en er dan een opzegtermijn geldt van 30 dagen? Einde contract is toch einde contract? IK wil zo snel mogelijk van ‘ de ander’ af, want ben geregeld niet verstaan- of bereikbaar.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo, @KingBees 

Dan zal je huidige abo bij je provider ook tot en met 16-12 doorlopen. In de nacht van 16 op 17 zal bij hen de verbinding uit gaan en KPN aan gaan. Je dient dan de KPN sim erin te doen.

Je abonnement bij je oude provider ‘eindigt’ op 30-11, dat betekent niet dat het dan ook stopt. Maar dat van af die datum een nieuwe provider het nummer over kan nemen. Dat gebeurt dus de 17de december.

Het zal inderdaad vast te maken hebben met de maand opzegtermijn.

(Mijn vorige abo heeft 8½ jaar gelopen, dat was een abonnement van minimaal 1 jaar. De afgesproken termijn is namelijk altijd een minimum en niet de looptijd.)


Dank je, twijfel weggenomen!