Skip to main content

Ik heb gisteren 2 mobiele abonnementen verlengt en omgezet naar een duurder (Unlimited) abonnement. Het ene abonnement is vandaag ingegaan maar het andere abonnement gaat pas op 26-01-2022 in. Dat is erg onhandig want het was de bedoeling dat beide abonnementen nu al intensief gebruikt kunnen worden. Bovendien is het administratief ook onhandig als de abonnementen niet synchroon lopen.

 

Vraag: is er een mogelijkheid om het abonnement (wat ingaat op 26-01-2022) al vandaag in te laten gaan (dus ik wil eerder beginnen met meer betalen aan KPN :wink:) of anders te zorgen dat beide abonnementen in de toekomst met dezelfde ingangsdatum verlengt kunnen worden?

Is het zo dat één van de abbbonementen pas over enkele maanden officieel afloopt? Dan is dat namelijk de reden dat één abbonement meteen is ingegaan en de ander pas kan ingaan als het oude contract is verlopen.


Ha @roeptoetert Welkom hier op het KPN Forum! Heel mooi dat je verlengt hebt en ik kan me er zeker iets bij voorstellen dat je beide abonnementen synchroon wilt hebben lopen. Als suggestie van Jeroen Ruiter echter klopt, dan valt er weinig aan te doen. Je kunt een abonnement voortijdig verlengen (handig als je bijvoorbeeld een nieuw toestel wilt), maar voordat de velenging daadwerkelijk ingaat moet het huidige contract wel helemaal zijn uitgediend.