Skip to main content

Alle inkomende gesprekken krijgen een bezettoon. Met verschillende nummers getest.

Inmiddels telefoon ook een paar keer opnieuw opgestart. Niet storen aan en uit gezet, kwam als tip ##002# bellen tegen maar heeft ook niet gewerkt.

Zijn er nog andere mogelijkheden?

Goedemiddag @Remco321, bedankt voor jouw bericht op ons forum! Ik kom nu aan jouw topic toe: speelt dit probleem nog?

Dit gaat om een mobiel abonnement en dit probleem speelt zo ineens? Van welk type toestel maak je gebruik? En zelf bellen lukt wel gewoon?
Ik lees dat je al het één en ander geprobeerd hebt, top! Heb je ook jouw simkaart in een ander toestel getest? Ik ben benieuwd of je dan ook hetzelfde probleem ervaart! Ik lees graag je antwoorden!

Ik kan mij voorstellen dat je in deze situatie sneller contact wenst: met ons chatten is ook mogelijk.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.


Goedemiddag, 

Het is inmiddels opgelost. Weet niet meer wat precies geholpen heeft maar kon op een gegeven moment weer telefoontjes ontvangen.

Mocht het zich weer voordoen dan zal ik contact opnemen via de chat functie.


Blij te lezen dat het opgelost is! :thumbsup_tone4: