Skip to main content

 

Ik zit met hetzelfde probleem, ik heb de SIM kaart vervangen en het probleem van inkomende oproep naar voicemail blijft onopgelost ondanks herhaalde opstarten van mobiele telefoon (HTC21).

De medewerkers van de telefonische hulpverlening van de KPN zijn van goede wil, maar krijgen dit probleem thans niet opgelost.

Wie kan mij helpen?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hallo @paul52 

Wat je nog zou kunnen proberen is: Kies ##002# voor het verwijderen van alle doorschakelingen.


Dank voor het advies, ik ga het per direct proberen.


wederom is het niet gelukt het hardnekkig probleem te cancelen


Jammer dat het niet hielp @paul52 , bij een eerder geval loste het een soortgelijk probleem wel op.


Hoi @paul52, de tip van @RBxx was inderdaad een goede, jammer dat 't bij jou niet geholpen heeft. Je simkaart is onlangs ook al vervangen.

Al je inkomende oproepen gaan rechtstreeks naar Voicemail begrijp ik, lukt het wel om zelf te bellen? Is het mogelijk om jouw simkaart tijdelijk te testen in een ander toestel, van een gezinslid bijvoorbeeld? Ik ben benieuwd of dat verschil maakt. Vul je voor de zekerheid ook je mobiele nummer in je forumprofiel in? Dan kan ik je gegevens erbij pakken als het nodig is.

 


Dag Alexandra, vandaag naar KPN winkel geweest en zij adviseerde mij G5 uit te zetten.... maar eveneens geen effect. Op jouw vraag heb ik mijn mobiele nummer ingevoerd. Alvast bedankt. Gr.Paul


Dag Alexandra, vandaag naar KPN winkel geweest en zij adviseerde mij G5 uit te zetten.... maar eveneens geen effect. Op jouw vraag heb ik mijn mobiele nummer ingevoerd. Alvast bedankt. Gr.Paul

Super, dankjewel. Ik heb voor de zekerheid even gekeken en zie aan onze kant in het systeem inderdaad geen blokkades. Jammer dat ook de 5G instelling geen verschil maakt. Nog even voor de zekerheid, kan je mijn andere vragen nog beantwoorden? Als jij zelf iemand wilt bellen, gaat dat wel goed? En hoe zit het met mobiel internet, werkt dat wel? Als je de mogelijkheid hebt om jouw simkaart in een ander toestel te testen zou dat ook top zijn. Ik hoor het graag van je.

 


Dag Alexandra, wat aardig dat je zo actief bent, dankjewel hiervoor. Terugkomend op jouw vraag, als ik iemand wil bellen gaat dat prima. Mobiel internet werkt perfect. Sim kaart plaatsen in een ander toestel dat is mij tot heden niet mogelijk geweest. Vanochtend werd ik gebeld en zowaar voor het eerst geen enkel probleem gehad. Zou mogelijk het KPN-net af en toe overbelast kunnen zijn, ik woon tenslotte in omgeving van Rotterdam?? Ik ben wederom benieuwd naar je reactie.


@paul52 Geen probleem, het moet natuurlijk wel opgelost worden :) 

Opvallend dat het vanochtend ineens wel goed ging. Als je de mogelijkheid krijgt om het even te testen in een ander toestel, dan heel graag. Het zegt veel over waar we de oorzaak wel en niet moeten zoeken. Maakt het daarnaast nog uit waar je bent? Speelt het bijvoorbeeld alleen thuis en gaat het op andere plaatsen elders beter, of maakt dat geen verschil? Ik raad je voor de zekerheid ook aan om de dekking van het netwerk in jouw omgeving even te controleren.


Beste Alexandra, vandaag 2 maal een inkomende oproep ontvangen hetgeen prima (!)verliep. Vanavond rond 18.00 uur word ik wederom gebeld….dus in spanning wacht ik af. Ik ben bijna nooit /weinig weg omdat dat thans fysiek wat lastig gaat. Dekking netwerk in mijn omgeving lijkt mij prima.


Beste Alexandra, vandaag 2 maal een inkomende oproep ontvangen hetgeen prima (!)verliep. Vanavond rond 18.00 uur word ik wederom gebeld….dus in spanning wacht ik af. Ik ben bijna nooit /weinig weg omdat dat thans fysiek wat lastig gaat. Dekking netwerk in mijn omgeving lijkt mij prima.

@paul52 Dat klinkt positief! Hou het maar even in de gaten. Mocht het toch niet goed gaan, zie je dan kans om een telefoon te lenen van bijvoorbeeld een familielid? Die test is wel belangrijk omdat het ons veel vertelt over wat er aan de hand is.