Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. 
Iedereen die mij belt krijgt de voicemail en daarna krijg ik een sms met het gemiste nr.

zelf bellen kan wel..

 

is er iets bekend over dit probleem ? 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @#Tom! Wat vervelend dat je mobiel niet bereikbaar bent! Ik wil graag met je meedenken en kijken om het op te lossen, daarom de volgende vragen:

  • Heb je een nieuw of bestaand abonnement bij ons? 
  • Van welk type toestel maak je gebruik?
  • Toestel al eens uit/ aan gedaan?
  • Heb jij de instellingen in het toestel gecontroleerd? Staat er bijvoorbeeld een ‘Niet storen’ functie ingeschakeld?
  • Wil je alle doorschakelingen eens deactiveren: bel je via 2G of 3G dan gebruik je de code → ##21#ngroene beltoets] en bel je via het 4G netwerk, dan gebruik je de code → #21Âgroene beltoets]

Als de bovenstaande tips geen oplossing zijn, dan zie ik ook graag een ingevuld Forum profiel: graag met het klantnummer, 06 nummer, postcode en huisnummer. Ik hoor graag van je!


Hey Sharin, 

al het bovenstaande wat je vraagt , heb ik geprobeerd. Je zult het niet geloven, maar 1 dag later kreeg ik weet inkomende oproepen.. misschien een storing geweest…

 

bedankt,

Tom


Wat gek! Maar natuurlijk top dat je weer bereikbaar bent: dat is het belangrijkste!
Ik markeer mijn antwoord met tips als beste antwoord, zodat klanten die hier ook tegenaan lopen en dit topic lezen, in ieder geval weten wat ze kunnen uitproberen/ checken.

Geen dank en je weet ons te vinden als je nog eens ergens tegenaan loopt of een vraag hebt! :raising_hand_tone4: