Skip to main content

Ik merk al geruime tijd dat niet al mijn inkomende oproepen binnen komen. Mijn telefoon IPhone XR gaat niet over, ik zie ze niet in de lijst met gemiste gesprekken.

Maar krijg (meestal) wel tijdje later een bericht (sms) dat ik een gemiste oproep heb.

 

Ik heb dus hetzelfde probleem. 

Ik werk vanuit thuis met zeer goed bereik
Ik heb de instellingen als boven gecontroleerd, dat moet goed zijn
Ik heb op de kpn EEN site gekeken of daar alles goed staat, dat moet goed zijn. 
 

Ik krijg niet alle binnenkomende telefoontjes te zien. Ik vermoed als ik in gesprek ben dat sommige bellers er wel en sommige er niet doorkomen. Maar kan evengoed zo zijn als ik niet in gesprek ben, dit kan ik niet controleren maar ik bel vrij veel vandaar mijn vermoeden. Ik krijg soms door dat mensen me geprobeerd hebben te bellen en waarom ik ze niet terugbel. Ik heb dan geen SMS gehad en de beller staat ook niet in mijn “recent” lijst. Ik heb een Iphone 11 Pro, KPN EEN abbonement. verder geen gekkigheid lijkt me.

Ik heb sinds kort een notificatie software dat ik kan zien als een bedrijf me belt via mijn telefoonnummer op mijn website. Die komen dan ook niet binnen.. Het wordt nu lastiger omdat dit potentiele klanten zijn. Ik ben dus niet bereikbaar! 

Dit is meer dan erg vervelend…

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd, die komt over 2 dagen. 

Kan het nog aan bellen via wifi liggen? dat ik dat uit moet zetten?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Die heb ik altijd bij me.

Komt goed. Dank jullie wel.

Hi Sandrasnip, was een nieuwe SIM kaart afdoende? Ik heb hetzelfde probleem. 


Hoi @AlbertWaalkens, welkom hier. 

Het is zeker vervelend als je niet goed bereikbaar bent. Heel goed dat je al een nieuwe simkaart hebt aangevraagd, hopelijk lost die het op. 

Wat je ook kan doen is jouw simkaart in een ander toestel testen, komen de gesprekken dan wel door, dan zit het in het toestel. Komen ze niet door, dan in simkaart of dieper in de aansluiting. Ik ben benieuwd. 


ik heb vandaag een nieuwe sim erin gedaan. ik hoop echt dat het nu verholpen is. Maar het is uiteraard lastig testen omdat het niet bij alle telefoontjes mis gaat. het gaat soms mis. 

ik kom erop terug. 

@Sandrasnip was bij jou een nieuwe simkaart afdoende? ik heb hetzelfde probleem. alvast dank voor het antworoden!


Is jouw iPhone voorzien vaan de laatste update? 


@AlbertWaalkens , ja dat heeft het probleem opgelost. Hopelijk bij jou ook. 


@Sandrasnip  oh dat is super. Dank voor je antwoord zo een jaar na dato… ;-)