Skip to main content

Ik heb een abonnement met esim afgesloten dat begin februari in zou gaan. Nu probeer ik al 2 dagen in te loggen via de MijnKPN app om hem werkend te krijgen op mijn telefoon, maar krijg na het invullen van de login gegevens een foutmelding over een storing. Kunnen jullie mij helpen?

 

Bij mij profiel ook ingevuld zover mogelijk.


Even een update van mijn kant, het lijkt tot zover bij mij nu wel te zijn opgelost. Kan nog niet voor anderen spreken, maar ik kom nu verder.


Even een update van mijn kant, het lijkt tot zover bij mij nu wel te zijn opgelost. Kan nog niet voor anderen spreken, maar ik kom nu verder.

Dat klinkt goed. Horen graag of dit ook bij anderen het geval is. 


Heb inderdaad nu ook mijn eSIM kunnen overzetten.


Ja hier ook opgelost! Bedankt voor de snelle respons.


Kijk, dit horen we graag! 


Het is opgepakt en het werkt weer


Kijk, dit horen we graag! 

Als ontwikkelaar ben ik nieuwsgierig, mag ik weten waar het probleem lag? Was het iets anders aan onze accounts of was het iets programmatisch?


Kijk, dit horen we graag! 

Als ontwikkelaar ben ik nieuwsgierig, mag ik weten waar het probleem lag? Was het iets anders aan onze accounts of was het iets programmatisch?

Wat er precies mis was, durf ik niet te zeggen. Heel eerlijk waren we nog amper bezig met deze storing. Op het moment dat we vroegen om klantgegevens, is er vrijwel direct daarna gemeld hier in het topic dat het weer werkte. 

Het probleem speelde sowieso niet bij iedereen. die klant bij KPN is en de MijnKPN app gebruikt. Ik vermoed dat een combinatie is geweest van jullie specifieke accounts en iets van een tijdelijke bug in de MijnKPN app. 


Kijk, dit horen we graag! 

Als ontwikkelaar ben ik nieuwsgierig, mag ik weten waar het probleem lag? Was het iets anders aan onze accounts of was het iets programmatisch?

Wat er precies mis was, durf ik niet te zeggen. Heel eerlijk waren we nog amper bezig met deze storing. Op het moment dat we vroegen om klantgegevens, is er vrijwel direct daarna gemeld hier in het topic dat het weer werkte. 

Het probleem speelde sowieso niet bij iedereen. die klant bij KPN is en de MijnKPN app gebruikt. Ik vermoed dat een combinatie is geweest van jullie specifieke accounts en iets van een tijdelijke bug in de MijnKPN app. 

Ik ken het, soms lijkt het alsof de Duvel er mee speelt. Maar mooi dat het is opgelost.


Zou het deels in de cookies kunnen zitten? Toen ik even later in Edge probeerde ging het goed.

Wel kom ik soms op een “versie” van het formulier waarbij de velden gewoon niet in te vullen zijn / alsof het gewoon text is ipv een invul veld.


Kan ook weer inloggen op mijn nieuwe ipad 👍