Skip to main content

Enige tijd kreeg ik na het inloggen op mijn kpn met mijn oude pincode een pulserend kpn logo. Vandaag nog een keer geprobeerd en inloggen met mijn oude pincode kon niet meer omdat ik ineens moest aanloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Gelukkig heb ik die wel, maar ik moest vervolgens een ineuwe pincode kiezen. Deze bestaat uit een extra cijfer (voorheen 4 en nu 5. Als ik zeg uitloggen en opnieuw de KPN app wil openen moet ik wederom mijn gebruikersnaam en wachtwoord intypen, terwijl ik juist een 5 cijferige pincode heb ingesteld. Hoe los ik dit op, want een pincode werkt natuurlijk veel sneller als elke keer je gebruikersnaam en wachtwoord intoetsen.

Hallo @lisetter , gewoon niet uitloggen, als je dan de volgende keer naar MijnKPN gaat moet je inloggen met je 5-cijferige pincode.

 


Ik heb de mogelijkheid om een pincode vast te leggen nog niet ontdekt.

Onder "Sneller inloggen"  kom ik alleen de optie tegen om via vinger- of gezichtsherkenning in te loggen.

 

 


Hallo @wjb , dat bestond al in de oude MijnKPN-app, bij de nieuwe KPN-app moet je een 5-cijferige pincode ingeven nadat je de 1e keer met je KPN-ID hebt ingelogd. Als je dan letterlijk uitlogt moet je een volgende keer weer met je KPN-ID inloggen. Als je niet uitlogt maar gewoon de MijnKPN-app verlaat hoef je bij een volgende keer oproepen van de MijnKPN-app alleen maar je 5-cijferige pincode in te geven.

 


Hallo @wjb , dat bestond al in de oude MijnKPN-app, bij de nieuwe KPN-app moet je een 5-cijferige pincode ingeven nadat je de 1e keer met je KPN-ID hebt ingelogd.

Ik weet dat dat in de oude mijnKPN app al bestond maar ik heb geen 5-cijferige pincode hoeven in te geven in de nieuwe mijnKPN app.

 

Als je dan letterlijk uitlogt moet je een volgende keer weer met je KPN-ID inloggen.

Als ik uitlog dan kan ik inderdaad alleen met de KPN ID inloggen.

 

Als je dan letterlijk uitlogt moet je een volgende keer weer met je KPN-ID inloggen.

Dan kan ik alleen inloggen m.b.v. vingerherkenning, niet met een pincode.

 

Versie van de mijnKPN app.

 


Bedankt gelukt


@wjb , 'Vinger - of gezichtsherkenning' uitzetten, vervolgens kun je wel een pincode kiezen. (Tenminste ik kon het op deze manier oplossen.)


@wjb , 'Vinger - of gezichtsherkenning' uitzetten, vervolgens kun je wel een pincode kiezen. (Tenminste ik kon het op deze manier oplossen.)

Maar ik wil juist gebruik maken van vinger- en/of gezichtherkenning.

Bij veel apps zie je dan nog steeds de mogelijkheid om als fallback een pincode vast te leggen. Zo ook bijvoorbeeld in de overeenkomstige app van de paarse concurrent.

 


Klopt, dat kan helaas niet. Het is kiezen, of of.