Skip to main content
Ik probeer nu al een tijdje om via "MijnKPN" de betaling van acceptgiro om te zetten naar automatische incasso, dit wil maar niet lukken.

Vandaag heb ik via de "verlengshop" mijn mobiele abonnement verlengd, waarbij je moet aanvinken dat je akkoord gaat met de automatische incasso.

Na een minuut of 10 ontving ik mijn nieuwe contract..., en wat staat daar...: Betaalwijze Acceptgiro



Dan maar weer proberen via MijnKPN..., maar iedere keer als ik dan Automatische incasso aan klik, (ingevoerde gegevens zijn juist) en dan op de button Opslaan klik, krijg ik de melding Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.



Ik heb nu al een aantal keren geprobeerd..., omdat ik er vanuit ging dat het inderdaad tijdelijk was.

Maar nu na de 3e maand en het verplicht aanvinken van het (met de automatische incasso) akkoord gaan bij verlengen wil het nog niet lukken..., dan maar een bericht op het forum.
Hoi @RvdB78 . Welkom op het forum!

Heel merkwaardig! Blijkbaar werkt de koppeling niet helemaal goed. Ik heb het voor je aangepast. Laat je weten of dit gelukt is?
Hoi @RvdB78 . Welkom op het forum!

Heel merkwaardig! Blijkbaar werkt de koppeling niet helemaal goed. Ik heb het voor je aangepast. Laat je weten of dit gelukt is?




Beste Erwin,



Dank voor je reactie.

Ik heb net onder "MijnKPN" gekeken en de betaling staat nu inderdaad op Automatische incasso.



Dank voor het aanpassen.
kan je het voor mij ook niet aanpassen, zodat ik mijn gegevens kan invoeren
Ik heb in het andere topic gereageerd, moeps. Bij jou zit het iets anders aangezien jij prepaid hebt. Kun je reageren in jouw topic?

Hoi ik kan ook niet kijken op mijn kpn acound


Hoi @Dennis1700 . Wat bedoel je precies? Kan je niet op MijnKPN?

Wat is precies je doel?


kan niet kijken naar de factuurs en zo in MijnKPN

kan niet koppelen


@Dennis1700 Heb je de juiste klantnummers van je producten? Die staan in je mail bij de bevestigingsmails.

Vervolgens kun je via deze stappen een MijnKPN account aanmaken:

https://account.kpn.com/#/registration