Skip to main content

Ik heb exact hetzelfde probleem, met dat verschil dat het bij mij niet is opgelost. Na aanschaf van nieuw toestel in eind juni terug geweest naar de winkel, daar riep met dat er ‘een storing’ was en dat ik het na een paar dagen weer opnieuw moest proberen. Diverse malen opnieuw geprobeerd, maar het lukt me niet. Krijg steeds dezelfde ‘oeps er is iets misgegaan’ melding……

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic aangemaakt

Hoi @Jeroen N, welkom op ons forum!
Had je ons verzameltopic ook al gelezen? Daar staan nog een paar trucs die je kunt proberen.

 


Ik heb alles al meermalen gelezen, en alle stappen meermalen doorgelopen. Dat helpt niets, tot dusver

Wat kan ik nog doen? Iemand aan de telefoon krijgen lukt niet (ik kan geen 0800 nummers bellen vanuit het btld waar ik woon en werk), de chatbot kost ook helemaal niets op

 


We willen hier natuurlijk altijd even met je meedenken. Waar loop je precies vast? Heb je het nummer nu werkend op een fysieke simkaart?

Vanuit het buitenland kun je ons altijd bellen op 0031612001200


Dag, dank voor de reactie.
Ik heb het inmiddels anders aangepakt: ik heb de fysieke Sim van mijn andere provider hier in het btld laten omzetten in een e-Sim, en gebruik de KPN Sim nu als fysieke Sim in hetzelfde toestel. Afgelopen weekend in 10 minuten opgelost hier. Moet me toch van t hart dat ik het spijtig vind dat dit in 3+ weken in Nederland niet gelukt is, meerdere pogingen ten spijt. 
 

groet, Jeroen