Skip to main content

Goedemiddag.  Mijn internet werkt de afgelopen week heel slecht.  los het probleem alstublieft op.

Goedemiddag.  Mijn internet werkt de afgelopen week heel slecht.  los het probleem alstublieft op.

@Dmytro , zonder nadere duiding en meer informatie kan helaas niemand op dit forum iets zinnigs zeggen over jouw “heel slecht werkend internet”.


Je kan ook bellen met de klantenservice en daar je verhaal uitleggen 0800-0402

 


Internetpictogram 4G is ingeschakeld, maar e-mailgegevens, YouTube, Facebook, WhatsApp worden niet geladen. de dienst wordt betaald en er zijn gigabytes ter plaatse beschikbaar.


Internetpictogram 4G is ingeschakeld, maar e-mailgegevens, YouTube, Facebook, WhatsApp worden niet geladen. de dienst wordt betaald en er zijn gigabytes ter plaatse beschikbaar.

We hebben het dus over mobiel internet @Dmytro ???

 


ja over mobiel internet


ja over mobiel internet

Dan kan het zijn dat je aan een mast gekoppeld was die druk bezet was of dat er onderhoud aan die mast was. @Dmytro Is het probleem op 1 plek of op meerdere plekken?


probleem 15-20 km. ben nog niet verder gegaan


probleem 15-20 km. ben nog niet verder gegaan

Je zou op het moment van de mindere verbinding, je telefoon eens kunnen herstarten en kijken of het dan beter gaat en verder zoveel mogelijk van de lokale (vertrouwde) wifi gebruik maken @Dmytro 


Mogelijk in deze situatie een wat vreemde opmerking @Dmytro  , maar staat je datatransmissie (mobiele gegevens) wel correct aan?


alle parameters zijn correct ingesteld. Ik heb mobiel internet nodig in de auto en buitenshuis, het gebruik van Wi-Fi past niet bij mij. Dit probleem bestond voorheen niet. Het is niet mogelijk om buitenshuis internet te gebruiken; niets anders werkt.


Als je de simkaart in een ander toestel stopt, werkt het daar dan ook niet? En een andere simkaart in jouw mobiel wel, dan is de simkaart defect, even omwisselen in een lokale KPN winkel @Dmytro 


Het werkt gewoon plotseling niet meer met 4G internet, de andere simkaart werkt prima.


Het werkt gewoon plotseling niet meer met 4G internet, de andere simkaart werkt prima.

Dan wat ik eerder schreef, simkaart omwisselen in een lokale KPN winkel @Dmytro 


Welkom op de community @Dmytro. Het gaat om mobiel internet dus begrijp ik, niet om de vaste verbinding. Op een forum is het belangrijk dat je zoveel mogelijk vertelt, wij zien niet wat jij ziet, wij weten enkel wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer er met je meegedacht kan worden. 

Heb je de suggestie van N.N. al kunnen proberen? Is het beter geworden met een nieuwe simkaart of in een ander toestel? 


Reageer