Skip to main content
Antwoord

Internet buiten Europa: geen melding van kosten ontvangen

• February 15, 2024
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

Terug van vakantie Gambia, een hoge rekening van KPN: internetkosten. Voorheen kreeg ik in het buitenland altijd een berichtje als ik het einde van mijn internetbundel bereikt had. Niet buiten Europa blijkbaar. Geen enkele melding van KPN gehad. En nu wel een stevige nota. Dat is geen service: niets zeggen, niet waarschuwen, wel nota sturen. 

Herkenbaar?

Beste antwoord door Erwin van KPN

@AnneVie  Helaas ik niet.  Als ik jou was zou ik even bellen. (0800 0402)  en aangeven dat je geen SMS’jes gehad hebt.  Misschien kunnen ze bij de telefonische ingang iets voor je betekenen. 

Bij je volgende buitenlandse reis adviseer ik het volgende:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @AnneVie  . We sturen doorgaans SMS’jes met waarschuwingen. En bij een bepaald bedrag verbreken we de dienst tijdenlijk.

Welk bedrag was je kwijt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 16, 2024

Beste Erwin, dank voor je berichtje. KPN stuurt me inderdaad altijd een sms'je met waarschuwing. Daar vertrouwde ik op. Het bedrag was 53,61 euro bovenop de abonnementskosten. Hopelijk kun je er iets aan doen?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 19, 2024

@AnneVie  Helaas ik niet.  Als ik jou was zou ik even bellen. (0800 0402)  en aangeven dat je geen SMS’jes gehad hebt.  Misschien kunnen ze bij de telefonische ingang iets voor je betekenen. 

Bij je volgende buitenlandse reis adviseer ik het volgende: