Skip to main content
Ben in denemarken en mijn internet op iPhone xs werkt niet.

Hoi @Spanha_vica, Welkom hier! Wat lastig dat je geen verbinding krijgt met het internet in het buitenland. Bellen lukte wel? Heb je al eens gekeken naar de APN instellingen? Als dit niet goed staat, kun je ook niet internetten in het buitenland via mobiel internet. De APN instellingen van de iPhone XS kun je vinden via deze link. Kun je controleren of dit goed staat? Zo niet, wil ik je vragen om de instellingen volgens de instructies aan te passen.

Roaming moet aan staan bij je instellingen, maar ook in ons netwerk.

Zou je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan controleer ik of dat goed staat. Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens in je forumprofiel hebt aangevuld en de APN instellingen gecontroleerd hebt?

 

Update: mocht je problemen ondervinden met internet in het buitenland, neem het topic even door voor meer tips om het op te lossen. 


Goedemiddag @Spanha_vica, Ik heb niets meer van je gehoord. Hopelijk is het na het aanpassen van de APN instellingen opgelost. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer