Skip to main content
Antwoord

Internet in België werkt niet, kan er nog een oude blokkade op zitten?

• September 10, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

mijn telefoon werkt niet in België ook mijn internet niet , ik heb toestel goed staan , zou er een oude blokkade op kunnen zitten die ik misschien in het verleden heb ingesteld?????

Beste antwoord door Erwin van KPN

mijn telefoon werkt niet in België ook mijn internet niet , ik heb toestel goed staan , zou er een oude blokkade op kunnen zitten die ik misschien in het verleden heb ingesteld?????

Hoi ​@BlueEyes1953 . Welkom hier! Zou best kunnen. Als je dit zeker wilt weten zou ik een terugbelafspraak maken zodat een collega het voor je kan nakijken

3 reacties

• September 10, 2025

Hoe lang ben je al in België? Als je lang in het buitenland blijft word je namelijk afgesloten. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 10, 2025

Dat klopt niet ​@Marlon92 .
KPN kan je vragen om aan te tonen dat je een duurzame band met Nederland hebt. Dit checken ze zodra je tijdens een periode van 4 maanden meer belt, sms’t of internet in de EU, dan in Nederland.

bron: https://www.kpn.com/service/mobiel/band-met-nederland

Als je dit niet kan of wil aantonen, kunnen we een toeslag rekenen.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 13, 2025

Hoi ​@BlueEyes1953 . Welkom hier! Zou best kunnen. Als je dit zeker wilt weten zou ik een terugbelafspraak maken zodat een collega het voor je kan nakijken