Skip to main content

Ik heb een samsung S8 en mijn vriend een A21. Ik heb KPN onbeperkt aangeschaft om in het buitenland genoeg Mb te hebben. Mijn vriend heeft T- mobile, heeft gewoon bereik. Mijn internet werkt heel vaak niet of heel slecht, krijg vaak de melding netwerkproblemen, geen netwerk. Alles gecheckt. Volgens mij zijn de instellingen oké. Ik vind het heel vervelend, betaal veel geld voor onbeperkt, maar krijg heel vaak geen bereik. Ik heb geen oude simkaart,  dus daar kan het niet aan liggen. 

Ik heb internet veranderd naar portalmmm.nl, Verficatietype van PAP naar geen, maar dat heeft allemaal niets geholpen.

Wat kan ik nog meer doen om mijn telefoon gewoon te kunnen gebruiken?

Ai @Summitbereik, niet zo fijn dat jouw bereik zo belabberd is :slight_frown:

Ben je verbonden met dezelfde buitenlandse provider als je vriend? Zo nee, zou je dan handmatig met dat netwerk willen verbinden?

Als het dan nog steeds niet ok is, zouden jullie dan eens de simkaartjes om willen wisselen? Op die manier kunnen we testen of jouw simkaart in een ander toestel wél goed internet geeft en dan weten we in welke hoek we de oorzaak en oplossing moeten zoeken!


Hoe staat het er nu voor met de verbinding @Summitbereik? Inmiddels in orde of gaat het nog steeds mis?


We zijn sinds 2 dagen in NL. In het buitenland, Italië, heeft het al die tijd niet gewerkt. Het ligt niet aan mijn telefoon, maar aan KPN, volgens mij. Ik vind dat echt heel vervelend. Betaal veel voor mijn abonnement. Ben ik een keer in het buitenland, heb ik geen of nauwelijks bereik. Het buitenland is de enige reden voor mij geweest om zo'n duur abonnement te nemen. In Nederland had ik dat niet nodig. Graag wil ik gecompenseerd worden. En als jullie dit niet oplossen, wil ik ook mijn abonnement op kunnen zeggen, want dan heb ik er niets aan.   


We zijn sinds 2 dagen in NL. In het buitenland, Italië, heeft het al die tijd niet gewerkt. Het ligt niet aan mijn telefoon, maar aan KPN, volgens mij. Ik vind dat echt heel vervelend. Betaal veel voor mijn abonnement. Ben ik een keer in het buitenland, heb ik geen of nauwelijks bereik. Het buitenland is de enige reden voor mij geweest om zo'n duur abonnement te nemen. In Nederland had ik dat niet nodig. Graag wil ik gecompenseerd worden. En als jullie dit niet oplossen, wil ik ook mijn abonnement op kunnen zeggen, want dan heb ik er niets aan.   

 

Ik snap heel goed dat dit helemaal niet leuk is geweest!

Helaas kunnen we niet achteraf achterhalen waar een verstoring door veroorzaakt wordt, zeker niet als je niet meer op de locatie bent waar het probleem ervaren werd. Als je eerder had gereageerd op mijn vragen, hadden we samen kunnen kijken waar het precies aan lag, want het zou net zo goed wél aan je toestel kunnen liggen namelijk. Omdat we niet hebben kunnen vaststellen wat de oorzaak is geweest, kan ik ook niets compenseren. Als je nog een lopend contract hebt, kan je abonnement niet opgezegd worden, wél is het mogelijk om je abonnement omlaag bij te stellen. Je kunt elke maand je abonnement aanpassen, zodat je meer of minder internet in je bundel hebt. Dit kan via je MijnKPN account of via onze klantenservice (0800 - 0402) :slight_smile: