Skip to main content
Beantwoord

Internet is na omzetting naar minder MB's (10g) heel traag

• December 12, 2021
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Mijn mobiel internet op mijn Apple XS Max is na omzetting abonnement (10g) heel traag geworden

inladen van foto’s duurt extreem lang.

start je de telefoon opnieuw op gaat het weer even goed maar dat is tijdelijk

nieuwe simkaart is reeds geplaats

netwerk is geeist en opnieuw ingesteld maar het probleem blijft

Beste antwoord door Bart_

Dag @Herman van der Wilt Welkom hier. Dat is wel heel bijzonder. Het omzetten van een abonnement is een administratieve wijziging en dat zou geen direct effect op je snelheid moeten hebben. Je hebt zo te lezen ook al de juiste controlestappen uitgevoerd. Er is niks veranderd aan je wifi-verbinding? Ik zou je eigenlijk willen aanraden om even te schakelen met de klantenservice, via 0800-0402. Zij kunnen je doorverbinden met iemand van de Technische Dienst, die wat uitgebreider kan meekijken en meedenken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 14, 2021

Dag @Herman van der Wilt Welkom hier. Dat is wel heel bijzonder. Het omzetten van een abonnement is een administratieve wijziging en dat zou geen direct effect op je snelheid moeten hebben. Je hebt zo te lezen ook al de juiste controlestappen uitgevoerd. Er is niks veranderd aan je wifi-verbinding? Ik zou je eigenlijk willen aanraden om even te schakelen met de klantenservice, via 0800-0402. Zij kunnen je doorverbinden met iemand van de Technische Dienst, die wat uitgebreider kan meekijken en meedenken.