Skip to main content

Er is meer aan de hand dan alleen dat want ik heb zelf een samsung galaxy s21 ultra met 5g maar ook mijn internet is weg tijdens het bellen. Vreselijk iritand. Het ligt dus niet aan het uitzetten van 3g

 

o en heb net even gekeken, die VoLTE calls optie zit op mijn mobiel en staat ook aan. Maakt helaas niets uit, nogsteeds geen internet als ik aan het bellen ben.

 

Admin: afgesplitst

Heb hier ook zelfde probleem nu al een tijdje.  Heb net ook eens geprobeerd 4g bellen/VoLTE uit te zetten maar maakt voor mij geen verschil. Zodra ik bel is mijn internet op mijn mobiel weg. Ben wel heel beniewd wat voor een "update" dit geweest is aan het kpn netwerk dat dit veroorzaakt

 

toestel: samsung galaxy s21 ultra

abonoment: kpn 5g unlimited

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


Hi @AKPNForumName! Ik snap goed dat het irritant is dat je internet tijdens het bellen niet werkt. Wat ik vremd vind is dat VoLTE aan- of uitzetten geen verschil maakt. 

Zou je een screenshot willen maken van de huidige instellingen? En heb je hetzelfde probleem nog steeds als je “Bellen via Wi-Fi” aanzet? Op je Samsung doe je dit door in het startscherm 2 keer naar beneden te vegen. Bij de icoontjes die je dan ziet moet ook “Bellen via Wi-Fi” staan. Zie je die niet, veeg dan 1 of 2 keer naar rechts. 


Hi Bram, ik heb net weer een software update gehad en na deze update lijkt het weer te werken🎉


@AKPNForumName super om dat te horen! Welke Android versie heb je gekregen?