Skip to main content

goede morgen forum leden .

ik zit met een probleem .

ik probeer internet in te stellen op mijn galaxy 20e ,precies volgens de beschrijving maar ik krijg hem niet op internet .

Hallo @turbo62, dat is niet erg handig natuurlijk! Gaat het om de Samsung Galaxy A20e? Voor hulp bij de installatie van jouw toestel kan je gebruik maken van onze toestelhulp (klik op de link). Kies eerst jouw Android versie en kies dan ‘Handmatig instellen’ onder ‘Internet’. Doorloop de stappen om internet te installeren. Lukt het daarmee toch niet? Laat dan even weten waar je tegenaan loopt. Je mag daarbij ook screenshots plaatsen als je dat handig vindt. Dan zien wij wat jij ziet, wel zo makkelijk.


schiet mij maar lek maar ik heb het precies zo gedaan zoals het beschreven staat maar ik heb geen verbinding misschien omdat ik android 11 er op staan heb.


Wat mij wel opviel als ik bij simkaart beheer kijk , zie ik sim 1  nummer ongekend .

misschien dat dat nummer onbekend er iets mee te maken heeft .


Wat raar dat het niet wil lukken, @turbo62. Voor de zekerheid neem ik graag even een kijkje achter de schermen om te controleren of alles aan onze kant goed staat. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


laat maar zitten eind van de maand stap ik over naar een andere provider die een mooi aanbod had voor mij.

ieder geval nog bedankt voor de moeite


Oké, jammer. Mocht je toch nog van mijn aanbod gebruik maken, laat het gerust weten.