Skip to main content
Beantwoord

Internet tijdens mobiel bellen werkt niet. Bellen over 4G staat aan

• January 6, 2023
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Tijdens het telefoneren heb ik geen internet verbinding meer. Ik heb "bellen over 4G” al aan staan echter werkt het nogsteeds niet.

Ik heb een Samsung Galaxy S22+ en heb er bij mijn vorige provider nooit last van gehad.

Beste antwoord door Bart van KPN

Dan wil ik je eerst vragen een vervangende simkaart aan te vragen. Benieuwd hoe het dan gaat? Werkt het dan nog niet, dan maak ik een melding bij de Technische Dienst.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 11, 2023

Hoi @TBeerten, welkom hier. 

Geen internet tijdens bellen dus. De oplossing is eigenlijk alles bellen over 4G aan staat. Dat is dus niet het geval. Toestel al eens uit- en aangezet? Maakt dat uit? 

Of de instelling al eens uitgezet en en weer aangezet?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2023

Zeker, heb er al een tijd last van en het toestel is intussen vaak uit en aan geweest. Ook instelling al een paar keer heen en weer geschoven. Zonder succes. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 12, 2023

Dan wil ik je eerst vragen een vervangende simkaart aan te vragen. Benieuwd hoe het dan gaat? Werkt het dan nog niet, dan maak ik een melding bij de Technische Dienst.